Kertokaahan mitä esim. Koulukohteessa tai muissa julkisissa paikoissa on mitoitettu tehtäväksi kahteen tuntiin? Käyn useammassa paikassa, mutta tuo 2:n tunnin alue tuntuu mahdottomalta.
Työaika 2h
4
223
Vastaukset
- Enjaksatehdätöi
Itse olen joskus koulua siivonnut ja aika oli aamulla 2h.
Piti tehdä:
- iso aula ja tuulikaappi,
- 8 wc:tä,
- semmoinen välitila,
- yhdet pitemmät raput alas ja kaksi vähän lyhyempää
- yksi pitkä käytävä,
-2 pukkaria: toisessa 1 wc ja toisessa 2wc:tä
- Liikuntasali
- Ja lopuksi pyykkihuolto.- Kiinnostaatietää
Ok, tämä nyt ei kuulosta mahdottamalta. Ellei joudu siirtymään talon sisällä pitkiä matkoja, kuten itselläni on. Lisäksi muut hidastavat tekijät, mitä ei ole ajassa ja alueessa huomioitu. Toivoton olo, kun aika ei riitä ja saa juosten siivota.
- koulusiivooja
Esimiehelle vaan rehellisesti sanot että aika ei riitä kunnoliseen siivoamiseen. Olen ollut koulusiivoojana jo vuosikausia; eräällä työnantajalla mitoitus oli niin mahdoton että juoksujalkaa piti mennä vaikka jätin kaikki tauotkin pitämättä. Sanoin ihan suoraan työnantajalle että en näe hommassa mitään järkeä.
- Koulusiivousta
Koulussa ollut 2 tunnissa esim. 4-5 edelliseltä päivältä jäänyttä luokkahuonetta, iso opettajanhuone, portaikko, ja pari pitkää käytävää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1921331Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 48864
- 70860
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53712
- 33692
- 60689
- 52667