On se kumma juttu, minua ei haittaa pätkääkään erilaisuus, se on pelkästään positiivista. Raja menee siinä, jos joku tekee pahaa toiselle ihmiselle, silloin en suo hänelle ihmisarvoakaan.
Erilaisuutta ei hyväksytä!?
6
180
Vastaukset
- Asko751t
Niinpä-miksi ei saisi olla erilainen, mikä siinä on huonoa?
- Yxerilaisempi
Erilainen kuin muut, toiset, vieraat, tuntemattomat ihmiset. Erilainen kuin suuri sopuleitten joukko, joka tekee ja ajattelee asiat periaatteella: niin kuin kaikki muutkin.
Ettei vain joudu silmätikuksi ja niitten muitten hampaisiin, jotka eivät kestä eivätkä hyväksy erilaisuutta. Massassa on mukava, helppo ja huomaamaton olo. Ei tarvitse huolehtia mitä naapuritkin sanovat.
Kaikkihan me olemme yksilöinä erilaisia.
Kansat ja ryhmät ovat samankaltaisia. Mitä erilaisempia toiseensa verrattuna ovat, siitä syntyy ristiriitoja.
Eihän erilaisuus sinänsä ole joko positiivista tai negatiivista. Ne tunteet syntyvät omista asenteistamme, ennakkoluuloistamme, kokemuksistamme.- hehehehee
Se se kaikkein pöljintä on, kun samanlaisuutta luullaan erilaisuudeksi ja jopa alkavat terroristisesti puukottamaan samanlaisia erilaisina.
Paimentolaisihmiset Lähi-idässä alkoivat ajatella ja tuntea, että on jotain muutakin kuin tämä näkyvä maailma. Siitäpä kehittyi erilaisia tulkintoja mutta paaaaljon yhteistä säilyi. Yhteinen pohja on,
Lähi-idän uskontojen yhteiset piirteet
Juutalaisuus, kristinusko ja islam > https://peda.net/aanekoski/lukio/oppiaineet/uskonto/upjf/uuljm/3jkji/luyp
Euroopassa on jo Lähi-idän uskonto. Siihen vaan sulautumaan.
Oli suomalaisillakin pyhiä paikkoja, joissa saivat yhteyden toispuoleiseen maailmaan mutta Lähi-idän uskonto väitti niitä pahoiksi ja voitti taistelun. Oikein tyyppiesimerkki erilaisuuden suvaitsemattomuudesta löytyy täältä
http://keskustelu.suomi24.fi/t/14982503/muotitietoinen
Ei olisi uskonut tältä palstalta löytyvän noin monta, jotka eivät hyväksy erilaisuutta. Tahtipuikon heiluttaja kaikkein suvaitsemattomin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1764757- 123306
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos402213Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly261984Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?471916Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo6661853- 1161816
- 1371737
- 451495
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101421