Otanmäessä osataan muutakin:
https://yle.fi/uutiset/3-9807853
Kajaanin Otanmäen vaunut...
5
426
Vastaukset
- Kainuulainenkateusko
Tässä on hyvä esimerkki siitä, että hyvä uutinen tulee ketään ei kiinnosta! ^kun puhe kääntyy syrjäytyneisiin, alkoholisteihin , työttömiin, maahanmuuttajiin niin jopas alkaa kainuulainen kusipää nostaa päätään. En enää ihmettele yhtään, kun ihmiset naama norsun xitulla kulkee eteenpäin.
Juurikin näin.
- Vieraspaikkakuntalainen
Piti tätä juttua etsiä monen sivun takaa!
Olen aivan vieraspaikkakuntalainen, mutta kiinnosti tämä juttu Transtecin saamasta tilauksesta.
Onnea Otanmäkeen! työtä riittää monelle ihmiselle. Se on aivan hyvä lisä Kajaanin ja koko Kainuun työtatekeville ja kuntien verotuloihin.
Tästä saa moni perhe leipää pöytään!
Hyvä, hyvä! - Ei_pidä_aina_valittaa
Hyvä avaus! Olen monet kerrat käynyt Otanmäessä suunnittelemassa asuntojen korjauksia vuosikymmenten varrella. Erikoista on nämä vanhat kerrostalot. Jokaisella rakennuksella on oma nimi. Se on tosi sympaattista. Vanhoja ovat, mutta kelvollisia asumiseen.
Onnea Otanmäkeen Transtecin tilauksen johdosta! - transutekk
Taitaa tää otanmäki rahoittaa kajaanin kaupungin herrojen törttöilyt, onnea onnea
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723023
- 552675
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322285- 792168
- 951976
- 351785
- 121556
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171517Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301350Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329