Ajossa tuli tehon menetys,käynti koriseva,jäähdyttyään toimi 2 päivää jonka jälkeen veto kokonaan pois,ei käy tyhjäkäyntiä,olisiko jollain hyviä neuvoja tai kokemusta vian selvittämiseksi,bensa suodin tulpat kaksi puolahattua vaihdettu,yläkuolokohdan ja kampiakselin asennon tunnistimet mitattu oikeat ohmit,olisin hyvin kiitollinen oikeiden rautaisten ammattilaisten neuvoista/kokemuksista
Avensiksen outo käynti
7
179
Vastaukset
Varmasti auton moottorin malli ja auton vuosimalli sekä ajokilometrit voisivat auttaa aprikoimaan vikaa...?
- turha.pähkäillä
Apu yhtä lähellä kuin lähin puhelin.
https://elv.kuusakoski.com/tupas?gclid=CI-uzs2kh9YCFU1kGQod06kDYA - tojotamies
oiskohan egr venttiili
- kuinopel
Ja venttiili koneisto kulunut mäsäksi!
- NäistäTojoTunnetaan
Yleiset ongel.at: turbo kyykännyt tai kansi irvistellyt itsensä itselleen. Kumpikaan ei tule halvaksi, eikä tehdas tule vastaan vaikka kysymyksessä ilmiselvät suunnitteluvirheet.
- Mekaanikko_
Kannentiiviste vuotaa, kannenpulttien kierteet korkanneet.
Koko moottori menee vaihtoon.
- Tojo-Mekaanikko
Vanhemmiten näihin tulee vikoja - Aven kohdalla ei tarvitse olla edes kovin vanha.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723023
- 552675
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322275- 792168
- 951976
- 351775
- 121556
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171507Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301350Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329