On M-mies näin viikon keskivaiheilla?♡♡
Millä mielin
22
676
Vastaukset
- ämmä.mies
Sun kiimapimppi mielessä
- Sissossoikoon
No mitä aiot tehdä asialle?
- ÄM.Mies
Kuka kyselee ja mistäpäin kyselee?
- Täältäetelestä_
Vanhempi nainen kyselee..
- ÄM.Mies
Täältäetelestä_ kirjoitti:
Vanhempi nainen kyselee..
Kuinka paljon vanhempi ja kuinka monta kilometriä ajattelisit minuun nähden olevasi?
- Entarkalleen
ÄM.Mies kirjoitti:
Kuinka paljon vanhempi ja kuinka monta kilometriä ajattelisit minuun nähden olevasi?
Tiedä hänen ikäänsä ja kilometrejä on satoja välissä.
- ÄM.Mies
Miten olette tutustunut ja milloin?
- M-etelästä
Ihan hyvä fiilis, pitäis ehkä käydä vähän urheilemassa vielä, jos jaksaa. Vois vaikka lähtee ihan hölkkäämäänkin. Lähtisitkö mukaan??
- Voisinlähteäkkin
Olisi varmaan mukavaa.eipä taida mun m mies näitä lukea.turhaan kirjoittelen.🙂
- M-etelästä
No mistäs sen tiedät ettei lue. Saattaahan tuo lukeakin, mutta mihinpäin mentäisiin lenkille??
Salille vois myös mennä, jos alkaa sateleen..kävisikö sekin? - M-etelästä
Kello tikittää ja kohta tulee pimeetä....ei taideta päästä liikkeelle tätä menoa 😘. Noh onhan päivä huomennakin.
- uusiyrityssitte
Olen jo ulkona. Harmi vain. sinä et ole. Huomenna sitten
- M-etelästä
Noh okei, koitetaan aikaisempaa liikkeellelähtöä sitten huomenna.
- voikuinkakivaa
M-etelästä kirjoitti:
Noh okei, koitetaan aikaisempaa liikkeellelähtöä sitten huomenna.
Kiva. Haluatko lähteä ulos nyt M, S, N. T, J vai H-naisen kanssa? Vai kaikkiko yhdessä?
- sanonkaikilleniin
uusiyrityssitte kirjoitti:
Olen jo ulkona. Harmi vain. sinä et ole. Huomenna sitten
Minä liikun yksin enkä halua jutella kenenkään kanssa. Jos tulet juttelemaan sanon että haluan olla yksin.
- olenrehellinen
sanonkaikilleniin kirjoitti:
Minä liikun yksin enkä halua jutella kenenkään kanssa. Jos tulet juttelemaan sanon että haluan olla yksin.
Loppuvuosi ainakin yksin. Katsotaan sitten ensi vuonna, mutta en lupaa kenellekään mitään. Ei ole minkäänlaisia kaipauksen tunteita ketään kohtaan enää.
- eivitsit
Miksi täällä pitää toitotella haluavansa olla yksin. Mitä se täällä auttaa.
- Kerrokerrokuvast
Mikä tauti sinua oikein vaivaa?
- Kuinkaniin_
Eikö tautinen saa tuntea ikävää ja kaipausta?onko se vain terveitten etuoikeus?
- Oliihanmukava
Päivä tänään. Tulin just kuntosalilta. Suihkussa käyty ja makoilen sohvalla. Näppäilen somea ja samalla telkkaria katsoen.
Ihmettelen tätä Moskovan kokoa. On meinaan iso kaupunki. Hyviä öitä.
- Hyvääpäivää_
On varmasti.itse en ole käynyt vielä moskovassa.tarkoitus olisi käydä bulgariassa keväällä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6564740Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202245- 1031414
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos221314- 861289
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia1261084Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel671026Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75945Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi252935- 65906