Tarpeen olisi puhua

19

492

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • J.T.nlaulussahyvätsanat

MIten sinun ikäväsi on muuttunut?
      Niin ja iltaa vain, kuka sitten olitkin.

• joulunaikainen

Ei se ole muuttunut matkan varrella. Ainoa asia mikä surettaa äärettömän paljon on hukkaan heitetyt kuukaudet. Melkein kaksi vuotta.

• Tule_käymään
        joulunaikainen kirjoitti:

Ei se ole muuttunut matkan varrella. Ainoa asia mikä surettaa äärettömän paljon on hukkaan heitetyt kuukaudet. Melkein kaksi vuotta.

Mitä sun olisi pitänyt saavuttaa tästä? Sanon suoraan, että tuo on sellainen, että nyt on puhuttava. Kerron jotain. Älä valita tuolle. Et ole sen hoidokki ja sylivauva, asetelma näyttää siltä.

• väsynyttähän

Lopettelen työpäivää.
      Ollut paha mieli.Puhumattomuus on
      raskasta kantaa.En ole juuri käynyt täällä.
      Paljon muutakin on mielen päällä nyt.

• Vuunufhuahf

Paha mieli? Nyt tulet käymään. Tuolle aloittajalle anelu pahasta mielestä johtaa vain yhteen asiaan. Haluan siitä puhua. Koska asetelma on huono, niin nyt tarvii neutraalin jutustelun täältä. Tuolle valittaminen aiheuttaa riippuvuussuhteen, se ei oikein ole asiallista, kun pitää siitä päästä eroon.

Me halutaan nyt vähän selvitellä asioita.

• elämisenrauha

Vaikka minä ymmärrän miksi kymmenet vuodet menivät niin kuin menivät, siihen on hyvä ja ymmärrettävä syy, niin tein virheen siinä etten lähtenyt pois aikaisemmin. Nyt en voi sietää täysin tuntemattomien ns. auttamista yhtään, sama hiljaisuus on jatkunut vuosia sen osalta, jonka olisi pitänyt sanoa sanoja ääneen jo paljon aikaisemmin. Älkää enää ikinä yhdistäkö työtä ja yksityiselämää. Se tappaa kaiken kokonaan.

• Chuhviji
        elämisenrauha kirjoitti:

Vaikka minä ymmärrän miksi kymmenet vuodet menivät niin kuin menivät, siihen on hyvä ja ymmärrettävä syy, niin tein virheen siinä etten lähtenyt pois aikaisemmin. Nyt en voi sietää täysin tuntemattomien ns. auttamista yhtään, sama hiljaisuus on jatkunut vuosia sen osalta, jonka olisi pitänyt sanoa sanoja ääneen jo paljon aikaisemmin. Älkää enää ikinä yhdistäkö työtä ja yksityiselämää. Se tappaa kaiken kokonaan.

Aina on tarjolla ollut, olet vältellyt, jos olet tuttu.

Älä taas tekeydy avuttomaksi, kuinka monta kertaa sinulle todennut tätä samaa "tule käymään puhutaan nyt". Aina sinä vaan kuittasit, ei ole mitään....

Sinä alat tunteilla tuolle täysin vieraalle tapaukselle, jolle vuotaa muutakin tietoa omasta elämästä, se on niin alkeellista nyt. Tiedätkö, en mutsi on joku pomo?

• Fgftyfty787

"etten lähtenyt pois aikaisemmin." et varmasti tehnyt. Olit silloinkin liian aikaisin, etkä suostunut tulemaan. Olet nettiin kirjoittanut kai , että tulet vasta kun tämä heittää veivinsä. Hitto, että olet lapsellinen. Nyt vaan pitää olla neutraali, oli miten oli mennyt, toimitaan nyt.

LT2 tietää tuon puhumaa asiaa, joten kaikki vuotaa kuin seula, jos palloilet tuon kanssa. Mun pitää sua ohjata työnhakuun lisää ja on muutakin.

Opettele nyt antamaan jo anteeksi, olet ollut vihainen jo alle 15-vuotiaasta. Minkä helvetin voin tehdä, jos et anna tilaisuutta. Eihän sun kanssa saa avata asioita, vain sulle sopiva on puhumista varten. Mutta ei jatketa tätä nyt tällä erää tässä. Korostan sitä, ettei täältä ole ikinä ollut halua olla puhumatta, vedit itse sen johtopäätöksen.

Tule ja anna anteeksi kun sinusta tuntuu että on tehty aina niin väärin. Ei aika aina jousta, eikä sinullakaan jousta, Tänä aamuna liner, LT kävi tuolle antamassa ohjeita, että lopeta menemästä sisään meidän keskusteluun ja sinun kanssa myös. Sun siis kannattaa ymmärtää, että se rouva voi olla aika hanakala, jos et nyt hellitä vonkumisessa tuon jäärän perään. Se on vain pukki jalkoväleineen. Sinä tavallaan vaalit tätä. Opetin koko yön, miten manipulointia voi tulkita ja olla menemättä siihen. Jos käyt 50 min ulkona ja otat nokoset.

• Kauhea_nuoruus

"Tule ja anna anteeksi kun sinusta tuntuu että on tehty aina niin väärin. "

Näin sitä kaikki muuten luulevat niin kauan kuin joutuu kantamaan vastuuta toisesta ihmisestä. Sen jälkeen, kun syntyy lapsi, tajuaa, miten omat läheiset ovat oikein toimineet ja miksi itse kuvitteli 30 vuotta kuin teinit.

Tätä ymmärrystä, joka esim. minulla on ei ole välttämättä lapsettomilla ihmisillä. Sieltä sen saisi, et tee sen eteen nyt oikein. Tyttö ei voi tuollaisen porttoilun menossa olla.

• Nyt_ohi_jo

Sopiiko nyt kierre lopettaa? Ei voi täysillä monta päivää tehdä loppua, sitä pitää vähentää.

"Tapatte" rasituksella läheiset. Törppö akateeminen, kuuluisi mennä ihan toisiin asioihin. Yksi ne työt pitää tehdä ei täällä sovi olla ja työhakemuksi. Joko työttömäksi ilmoittautuminen on?

EU määrää muuten itä-eurooppaan pakolla sakkia.

• Suruissani

Aivan kuin minun elämästäni

• Suomen_nuorison_laatu

Kukahan sinä sitten olet? Ikävä-tarinaa on toisetettu ainakin jo vuodesta 2015, eli tässä kerrataan näitä etanan muisteja, joita näillä miehillä vaikuttaa olevan.

Pakoa normaalista, mukamas tuon olevinaan halutun "missin" ympäripuhumaksi. Nuorempi poika on vaan heittäytynyt ja järki lähti. Sehän pitäisi elää omaa kotielämää ja jopa olla pois tääältä jopa töissä. Kiimainen eunukkila, pääeunkki hoilaa romantiikka 10 v. saitilla ja muut sitä uskovat.

Tänään ennen klo 11 sen ammattitaitoiset työkamut kävivät juuri neuvomassa, että tää jorina on vanhaa ja loppuun kaluttua. Äijillä heittää kaikki, koska halutaa paeta.

• hyvääiltaasinnekimisoot

Minä huitelin tuolla uudessa kotikaupungissani ja kävin pienellä reissulla. Nyt on kova nälkä joten ruoan laittoon :) Ikävä on ja pysyy vuodesta toiseen ja aaamusta iltaan...

• Missä_väki

"Ikävä on ja pysyy vuodesta toiseen ja aaamusta iltaan... " ei se tuon kiimakollin kanssa chattailessa koskaan lähde, Otapas nyt ja päätä lopettaa se.

Mikä sinun uusi kotikaupunki on?

• Tee itsellesi oikein maittavaa ruokaa ;)
        Minäkin menen hetkesi ulos, sitten on tehtävä eväitä huomiselle päivälle.

• Kulmää

Ylitin kokoajan mut se pulisit kokoajan :) nähään illalla suihkussa .

• Yhden_tyypin_taisto

No, johan olit herkkis ; ). Ei asioita voi hoitaa niin, ettei vie keskustelua loppuun. Syytät muita siitä, mitä jäi tapahtumatta, teini tekee näin.

Nyt on jo aika ymmärtää, että itse puhuu omat asiat.
        Miksi chattailet yhä täällä tunteistas? Eikö se nyt ole aivan älytöntä? Niin kuin niitä ei olisi pitkään jokainen vatkannut? Älä vuoda lisää tuolle stalkkaajalle. Se stalkkaaa täällläkin tekstejä.

Muistatko, että joutunut vahtimaan jo samanlaista hairahtelijaa omassa teini-iässä. Kiimatsu tahdo asettua vai? Onkohan se tosiaan niin? Minä en ota vastuuta seurauksista. Halua tytöltä tietoja tänne, ei netitse.

• 87779789879

Herra horoperseet.

• kiitosnsauttajille

Ei ole enää mitään puhuttavaa kenenkään kanssa. Yksinoleminen jatkku ja jatkuu vaan. Jos käyn illanvietossa niin käyn siellä virkistäytymässä, en etsi sieltä enää ketään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      4850
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      20
      2255
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      103
      1434
    4. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      88
      1352
    5. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      23
      1346
    6. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      130
      1141
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1075
    8. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      261
      980
    9. Tulee ikävä

Ja toivon että saan anteeksi ❤️
      Ikävä
      72
      967
    10. Jos saan sinut elämääni

niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo
      Ikävä
      75
      955
    Aihe