Mitäs miestä olette asiasta. Minua kyllä vähän ihmetyttää varsikin herätys liikkeiden innokas suhtautuminen vaikkapa kirjallisuuteen, jossa henkilö on irtautunut omasta ruumiistaan ja vieraillut Taivaassa tai kadotuksessa.
Kuten vaikkapa kirja 90 minuuttia taivaassa.
http://www.kuvajasana.fi/tuotteet?selProduct=107&selGroup=75
Ainakin minun helluntai sukulaiseni tämän tapaisia kirjoja kovasti kehuvat ja pitävät oikeina.
Eikös ruumiista irtautuminen ole okkultiikkaa ja siitä on varoitettu. Ruumiista irtautuminen on mahdollista, mutta sitä ei uskovan missään tapauksessa saa mennä yrittämään.
Toiseksi, näissä kirjoissa on mainittu, että henkilö on nähnyt Taivaassa ja kärsiviä ihmisiä kadotuksessa.
Eikö se niin ole, että vasta viimeisellä tuomiolla määrätään meneekö ihminen Taivaaseen vai kadotukseen. Silloinhan Taivas ja kadotus ovat vielä tyhjiä.
Ei ainakaan luterilaisessa seurakunnassa kyseisiä kirjoja juurikaan mainosteta, jos kirjoja kaupataan, eikä taida kuulua luterilaisen seurakunnan kirjavan myyntivalikoimiinkaan, mutta herätys liikkeiden kirjakaupoissa on kyllä myytävänä.
Ruumiista irtautuminen
PysyRuumiissasi
1
116
Vastaukset
En lue kristillisiä kirjoja oikeastaan koskaan, turvallisinta on lukea vain Raamattua
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1851354Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221158- 48874
- 70870
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva49753- 53722
- 33692
- 60689
- 47670