noin 10v vuotta nukkuneen yrityksen sukupolven vaihto.
Yrityksen osakepääoma noin 8500€, ei omaisuutta, ei toimintaa, viimeinen tilinpäätös 2010.
Miten tämä tapahtuu?
Verotus?
Yrityksen hinnan määritys?
Uinuneen yrityksen sukupolven vaihto
oyherätys
1
139
Vastaukset
- TaxMixxxx
No tarkista ensin ytj:stä että onko yritystä enää edes olemassa koska prh poistelee niitä tietyin väliajoin jos toimintaa ei ole eikä tilinpäätöksiä ole tehty. Jos yritys on vielä olemassa niin kaupan voi tehdä käyvällä arvolla - eli käytännössä tässä tapauksessa varat-velat arvolla. Jos varoja ja velkoja ei ole niin 1 euro on hyvä kauppasumma. Kaupan jälkeen päivität sitten uuden hallituksen yms tiedot prh:lle ja verottajalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873227
- 622937
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322455- 802283
- 742189
- 952026
- 121626
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j341618Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201613Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301450