Nyt on löydetty uusia tieteellisiä todisteita sille että Raamattu onkin kirjoitettu alusta loppuun asti vasta vajaat viisisataa vuotta sitten, eikä moista satukirjaa ole ollut olemassakaan sitä ennen.
Uusia todisteita Raamatun synnystä
11
239
Vastaukset
- HÖPÖPAPITJUOVIINAA
Valehtelijoiden klubissa väittivät että seon valetta koko uskonto ei ole olemassakaan
Raamattu luotiin Tampereen kirjapainossa 70-luvulla
- vm41
On miljoonia ihmisiä jotka eivät osaa lukea ja näin ollen heidän "uskonsa" perustuu vain imaamien, poppamiesten, ym. vastaavien avopesijöiden vakuutteluihin, korvausta vastaan tietenkin.
- kytrer56789
Lääkitys kaipaa tarkistusta!
- kytrer56789
Mutta mitens tutkin kun sen kirjoittajat oli kännissä!
- kkjkj
Ei ole todisteita väittämällesi. Raamatun syntyhistoria on tapahtunut pääosin ensimmäisillä vuosisadoilla.
- 12___13
Oletko nyt varma, että asia on edes 500 vuotta vanha? Onko sinulla nyt ihan varmasti riittävät todisteet asiasta, vai huuteletko huviksesi ihan mitä sattuu.
Tyypillistä kuitenkin on, että esität suuria väitteitä, mutta sinulla ei ole edes yhtä pientä säälittävää todistetta kurjalle väitteellesi. Luulisi, että ihminen tuntisi edes jotain häpeää, mutta ei, huomenna on todennäköisesti taas joku uusi älytön väite ilmoilla ja matka jatkuu kuin mitään ei olisi tapahtunut. Ateistien kanssa keskustelu on kuin olisi elokuvassa päivä murmelina. Levy on jäänyt päälle, eikä mitään ajatustyötä tapahdu ateistien mielessä, tai siitä ei ainakaan ole mitään ulkoisia merkkejä.- jiojio
Totuus on tietysti aivan toinen kuin sinä luulet tai millainen tuo tosissasi ottama vitsi oli. Mutta koskapa sitä uskova vaivautuisi ottamaan asioista selvää.
- huuhaahiihaa
Raamattuhan on ihan hupimielessä kirjoitettu posketon komedia, niin älytön ja epälooginen ettei kukaan voinut aikoinaan ajatellakaan, että joku hömelö voisi ottaa sellaisen ihan tosissaan. Mutta seipäännielleet tosikot hihhulit ottavat aina kaiken tosissaan, ilman mitään ajatustyötä. Ja ihmettelevät kun heille nauretaan.
Keskiverto hihhuli on suunnilleen yhtä älykäs kuin peruna. - olet.oikeassa
Totta. Jos Raamattu olisi kirjoitettu aikojen alussa, Jumala olisi voinut sadattaa niitä maapallon täyteen jo kivikaudella. Näin myös dinosaurukset olisivat pelastuneet, eikä muita uskontoja olisi keksittykään.
- oipoi
Omani raanmattuni on peräisin vuodelta 1989, ei sen vanhempi mutta huonosti nykyaikaan päivitetty.
Miettikääpä kristinukon perusteita: Maria sanoi että: " Voi luojan tähden, olen pamahtanut paksuksi. "
Opetus 1) : Ei tuota tokaisua olisi tarvinnut uskoa ihan noin kirjaimellisesti
Opetus 2) : Kannattaa käyttää vaikka lampaansuolta satunnaisissa suhteissa eikä luottaa varmoihin päiviin. Joosef-parka ei ilmeisesti ollut päässyt edes jälkiliukkaille mutta hoiti sittemmin äpärää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6564870Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202265- 1031444
- 891364
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231346Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia1311153Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681085Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi264988- 72967
Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75965