Kaipaan vinkkejä paikoista, joissa voisi Helsingissä, tai muualla pääkaupunkiseudulla, järjestää häät luonnonkauniilla paikalla. Ei tarvitse olla meren rannalla. Mieluiten sellainen paikka, johon voi tilata oman pitopalvelun. Vieraita max. 80.
Onko kenelläkään tietoa Lammassaaresta - kuka juhlapaikan omistaa jne.?
Kiitos kaikille, jotka ehtivät vinkata! Kerron mielelläni kaikille, jos hyvä paikka löytyy.
Pääkaupungissa luonnonhelmassa?
kaksi_partiolaista
2
478
Vastaukset
Gula villan Espoon Isossa vasikkasaaressa on kiva. Sieltä pitää kyllä ottaa keitraus, muttta on ihan kilpailukykyinen ihan mihin vaan verrattuna. Ainakin viime kesänä sai tuoda omat juomat.
- kaksi partiolaista
Kiitos vinkistä! Näyttää tosi hyvältä.
Juhlit siis ilmeisesti itse viime kesänä ko. paikassa? Miten isot juhlat teillä oli, kuinka hoiditte kuljetukset, ja mitä maksoi?
Kiitos taas, jos ehdit vastata!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496635Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6682842Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831249Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.931220- 841215
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611123- 891120
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2361089- 721002
- 232893