Eniten koulussa ala-asteella inhosin oppiaineista uskontoa.
Eniten inhosin myös aamuhartauksia sekä mielipuolisen uskonkiihkoista opettajaa.
Mitä inhosit koulussa eniten?
12
186
Vastaukset
- Maailman-paras-koulu
Ala-asteella? Jaa-a. Oikeasti vaikea päätös. Inhottavinta oli ehkä urheiluhullu liikunnanopettaja, joka ei välittänyt pakkasrajoista ja jonka vuoksi osalta porukasta meinasi tippua sormet talvella jääkiekkoharjoituksissa. Uskonnonopettajakin osasi joskus olla ärsyttävä. Jos kaikki eivät olleet hiljaa, niin hän laittoi joskus kaikki tuijottamaan taululle piirrettyä ristiä. Tämä tapahtui 1970-luvulla, eli ei kuitenkaan mitään sellaista kuin 1950-luvulla, jolloin sai karttakepistä sormilleen, jos ei esimerkiksi muistanut Jaakobin poikien nimiä. Oma lukunsa olivat vielä luokan tuhmat pojat. Välitunneilla jotkut kokivat turvallisimmaksi piileskellä heitä takapihan roskapöntöissä.
- hyvä.että.loppui
Koulukiusaaminen oli täyttä paskaa.
Eivätkö ihmiset todella osaa olla ihmisiksi?
Mitä hyvää sillä saadaan aikaan?- wind-
Jumala on kiusaajien suojeluPyhimys. Näkeekin kaiken, muttei estä.
Jumalaa kiusattiin Jumalallisessa esikoulussa nuorena
- Ameeba meni selän taa ja Allu.H tönäisi Jumalan kumoon.
Bud.Buddha istui viellä päälle ja pieraisi "PIrruuuuuuuuuuuuuuuuuuuuut"
Vieressä oli valvoja, ReksiSeurus Tyranni joka ei huomannut, Jumala katkeroitui
(joi korin päivässä Katkeroo)
Sittemiin Jumala kosti, kun veden nosti. Ameebaa ja Reksiä ei enää näe, koulukin vettyi - todisteet Jumalasta, kiusaamisesta yms. mätäni.
Ja jatukuva sota Allun, Jussen ja Puten renkien välilä. Eikä edes kukaan tiedä nisti
eikun miksi se toisen listi 391 vuonna kun sitä ollaankos tässä kostamassa
Ja vinna maistuu niin Herralle kuin Hänen rengillekin.
Luulisinettäkyllämuttenvoiollasiitäainakaanaivanvarma sano uskovainen kun ateisti sen Jumalata todisteita tivasi
Traaginen tapaus
- Jatillilihaa
Tomaattisoppaa sattumilla.
- rukouksillaeinälkälähde
Pakollinen ruokarukous ala-asteella. Ei saanut syödä ellei osallistunut. Tämä 90-luvun alkupuolella.
- paskinope
Yhtä uskovaista opettajaa, jonka suuri ilo oli nöyryyttää lapsia luokan edessä.
- paskinope2
Samoin minulla. En ollut itse kohteena, mutta muita kävi sääliksi. Uskisope valitsi kohteen ja pilkkasi häntä luokan edessä. Sitten uskisopen jotain vinksahti päässä ja karjui pelästyneen oppilaan luokasta. Huuto kuului koko käytävään, mutta mitään sanktioita ei koskaan tullut.
- IhanEhdottomastiNäin
HAMMASLÄÄKÄRIÄ! :/
- A_the_ist
En varsinaisesti muista inhonneeni oikeastaan mitään. Jopa uskonto sujui. Ehkä 5/6-luokkien opettajan ansiota. Hän on yksi suurimmista syistä nykyiseen rationaistiseen ajattelutapaani. Kaikkiea sai ja piti kyseenalaistaa. Tosin kyllä 3/4-luokilla oli hankalaa, samoin opettajan ansiosta. Hän oli täysin eri maata. Erittäin konservatiivinen ja iloton uskovainen.
Pienillä 2-opettajaisilla kouluilla opettajan/opettajain terroria ei juuri kukaan kontrolloi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6564870Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202265- 1031444
- 891364
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231346Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia1311153Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681085Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi264988- 72967
Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75965