miten huugossa ja sateenkaaren vangeissa saa tämän pomon tapettua,ei ole keksitty,tarkoitan
tätä pähkinä kenttää.
hugo,sateenkaaren vangit
5
442
Vastaukset
- O____________O
O____________________________________________O
- pingu6
moi! mikä hugo peli tämä on? onko sulla tää peli pleikkarilla? kun mun muisti pätkii olen itsekkin pelannut näitä hugo pelejä mut ne nyt tän nimistä muista. koitan auttaa sua kun kerrrot mulle ton pelin oikean nimen. mut jos tää on se peli mis pelataan rit ja rit ja rut in kans ensin niin siin viimeisessä kohdassa siel huoneessa mis se pääjehu on niin pitää vääntää niitä seinillä olevia pyörylöitä et se lamppuhöskä tipahtaa sen jehun päälle. en nyt oo oikein varma jos olin oikeassa pelissä mut toivottavasti oli jotain apuu.ois kiva tietää mikä tää peli näis hugoist on??
- Nimetön
Olit juuri oikeassa pelissä,kiitoksia vinkeistä ja hauskaa kevättä.
Sen pelin nimi oli hugo ja taikapeili,muistin nimen väärin - Eih..
Nimetön kirjoitti:
Olit juuri oikeassa pelissä,kiitoksia vinkeistä ja hauskaa kevättä.
Sen pelin nimi oli hugo ja taikapeili,muistin nimen väärinTämä on Tomb Raider-palsta! X_____________x
- Lörslörö
Heität sen paskan konsolin helvettiin ja ostat vaikka uuden sukupolven konsolin tilalle. Vitun fossiilit nyt :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1113607
- 643232
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342714- 832533
- 852458
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422154- 972113
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil501752Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221730- 121716