Olin mukana kolarissa keväällä.
Syyttömässä pakettiautossa matkustajana, eteen kääntyi pikkuauto. Molemmat autot romuksi.
Meillä nopeutta n.70km/h (80km/h rajoitus), perävaunu perässä.
Jonkun verran saatiin nopeutta vähennettyä kun iso mies seisoi jarrupolkimella.
Apumiehen puolella minä, keskellä pakussa koira.
Käännyin nappaamaan kiinni koirasta joka oli kyllä valjaissa ja turvavyössä. Koiran turvavyössä väljyyttä.
Vaikka en siinä kolaritilanteessa tajunnut, löin leukani vasemmalle puolelle rintaan. Rinta kipeytyi seuraavana päivänä ja mustelmina leuan kuva tuli rintaan. Mieheni pystyi ohjaamaan auton pientareelle niin että neppas eteenkääntyvän. Isommilta henkilövahingoilta näin vältyttiin.
Minulta hajosi kaksi hammasta ja niskat kipeyti niin että jouduin (lääkärinkin kehoitus) käymään kaksikertaa (2x1h) urheiluhierojalla.
Nyt vakuutus ei ole korvannut hammaslääkäriä ei fysikaalista. mitään tietoja ei tule.
OP sivujen kautta yksikään viesti ei mene kuulemma läpi (näin väitetään)
Yhdessäkään paperissa joka on tullut ei ole ainoankaan henkilön nimeä.
Netti sivut opastaa ota sählöpostilla yhteyttä nimi.sukunimi@..
Mistä keksit henkilön nimen???
Sanomattakin on selvää että vakuutus ei korvaa sitä että jouduimme ensiavussa olon ajaksi hankkimaan koiralle hoitopaikan kun polille ei saa viedä koiraa.
Olenko pistänyt vakuutukseni aivan väärään yhtiöön jos kaikki asiat toimii tällä tavalla. OP-pankki asiat on vieraalla paikkakunnalla ja toimivat kiitettävän hyvin. En lähde sinne pokkuroimaan/etsimään vakuutuksen asiamiestä jonka kautta ilmeisesti tässä vakuutusyhtiössä täytyy asiat hoitaa. Kuvittelin että ollaan tässä vuosiluvulla.
OP- vakuutuksen toimimattomuus
pettynyt_maksava_asiakas
2
211
Vastaukset
- 9-6
Korvauskäsittely taitaa kaikilla vakuutusyhtiöillä keskitetty pääkonttoreihin. OP:n nettisivuilta löytyy puhelinpalvelun tiedot:
https://uusi.op.fi/henkiloasiakkaat/asiakaspalvelu/soita/soita-meille
Ja sieltä:
Liikennevahingot 030 105 502 (ma 9-17, ti-pe 9-15) - Mitä_nyt_kokonaisuutta
Netti ei toimi. Puhelimet tukossa.
Herra A hoitaa liikenneasiat
Neiti B hoitaa tavarat
Rouva C hoitaa henkilöasiat
Eihän kenenkään kokonaisuutta tarvitse tietää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1851354Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221158- 48874
- 70870
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva49753- 53722
- 33692
- 60689
- 47670