Miten työt eroavat toisistaan? Olen siirtymässä toiseen työhön aarporalle, eikä minulla ole kuin 10 vuoden kokemus työstökeskuksella työskentelystä.
Työstökeskukselta aarporalle
3
150
Vastaukset
- Työsä
Eikö kannattaisi työpaikalta kysyä? Mahdotonta sanoa noin suurpiirteiseen kysymykseen. Koneita kun on monenlaisia ja -kokoisia ja tuotteita myös ja kaikki muukin vaihtelee niin hemmetisti. Koneistajan työkin voi sisältää niin paljon kaikenlaista oheistyötä, tai sitten ei, että vaikea umpimähkään sanoa miten juuri sinun työsi siitä muuttuisi. Eikö sinun pitäisi tietää itse jos olet ollut 10 vuotta metallihommissa? On niin paikkakohtaista, juu. Konekohtaiset erotkin on niin suuria.
- apopapo
varaudu opeskelemaan heidenhaim jos et vielä osaa
No pelkistäen voisi sanoa, että aarporan ja työstökeskuksen hommat ovat pitkälti samoja.
Aarporalla vain koneistetaan huomattavasti isompia aihioita..
Ja apopapo on oikeassa, että heideheiniin kannattaa syventyä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221108- 70830
- 48824
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50705- 33682
- 60669
- 52637
- 50635