pikku gllä on parasta musaa mitä mä oon kuullu ärsyttää ku jotku vaa huutaa et pikku g on surkee vaik se on tosi hyvä räppiki tuntuu niin ku ois kuullu sitä joka päivä.
musaa!!!
3
250
Vastaukset
- apin
pikku g on paras eikö ookki
- Black pearl
Hihhei olemme teinejä kun kirjoitamme kaikki sanat suunnilleen putkeen ilman kaikkia pisteitä ja pilkkuja ja muita päättövälimerkkejä mitä niilläkin muka tekee no helkkari penskat harjoitelkaa ees oma äidinkielenne ja tää on taas näitä asioita että onko se hyvä vai ei että siitä voi olla montaa eri mieltä ja mä oon sitä mieltä ettei se kovin kaksinen oo
huh huh. Tuntupa tyhmältä. - musamies
Tekeekö pikku gee jotain musiikkia vai? En mä oo kuullu kun jotain änkytystä. Luulin että sen änkytysterapiatunnin nauhoitukset vaan on päässy vahingossa julkisuuteen ja sitte kävi tuuri ja teinitytöt alkoi tykätä siitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873237
- 622947
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322465- 802283
- 742199
- 952026
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361693- 121626
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201613Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301450