Eli tarjolla perus kirjanpito 6 euroa / kuukausi ja 0,4 euroa / vienti. Lisäksi, jos haluat että perustamme yrityksen, niin perustan sen ilmaiseksi pelkän kaupparekisterin käsittelymaksun hinnalla, jos otat kirjanpidon. Katso lisää koulutuspalvelut.com
Kirjanpito ja yrityksen perustaminen edullisesti
4
190
Vastaukset
- Lauseenrakenne
On sinällään positiivista, että tarjotaan edullisia palveluita,
mutta kyseinen ilmoitus ei valitettavasti anna kovin uskottavaa kuvaa toiminnasta, kun jo yhden kappaleen teksti on täynnä kielioppivirheitä. - Lasku-nousukone
Ehkä äidinkieli on hakusessa, mutta ehkäpä osaa laskea muuallekin kuin housuihinsa.
Numeroita on 10 kpl kirjaimia n. 30 kpl onhan siinä kolmenkertainen homma opetella.. - lhku
Aloittelevalla yrittäjällä ei ole varaa ostaa halvinta mahdollista laadusta välittämättä.
ps. miksi "koulutuspalvelut" tarjoaa kirjanpitopalveluita?Kyseessä on monella alalla toimiva yritys. Yritys tarjoaa kirjanpitopalveluiden lisäksi myös tulityö- ja työturvakoulutuksia. Osoite on kuitenkin sama kaikille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873237
- 622947
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322465- 802283
- 742199
- 952026
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361693- 121626
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201613Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301450