en rahaa jo lähes miljardi euroa vuodessa. http://www.iltalehti.fi/talous/201709192200402354_ta.shtml
Maanviljelijöiden eläkkeisiin menee veronmaksaji
41
591
Vastaukset
- Urmas_Pökilö
Julkisen sektorin työntekijöiden eläkkeet maksetaan - veronmaksajien pussista....
- wesdjcq
He tekevät työtä senkin rahan eteen joten se ei ole mitään ylimääräistä rahaa vaan se pidätetään heidän työpanoksestaan maksettavasta oikeasta palkasta joten pidä unninpankolla makoileva tupauuno suusi kiinni.
- HyvinNäyttääRahaaOlevan
Pietä tuo on vielä. Etelän paskavarpaiden täyshoitoon menee useampi miljardi vuodessa.
- hfdaszdf
Älä trollaa kokoomusloinen.
- iijugtuiert
Kuinkas paljon sinun?
- xwsxfdfgh
Älä viisastele kokoomusloinen. Yrität taas venkoilla asiaa sivuraiteille.
- kuka_tietää
Minkä ikäisenä maanviljelijät pääsevät nykyään eläkkeelle?
- xkhzxgcvxcv
Alle 60v.
- Tuusulalainen
xkhzxgcvxcv kirjoitti:
Alle 60v.
Mistä tuollaista sait päähäsi ?
- ufhd
Maanviljelijöiden eläkeikä on 56 vuotta.
- RupuEläkkeitä
Maanviljelijöiden eläke on yli kolmanneksen pienempi kuin muilla. Maatalousyrittäjien eläkelaitoksessa lasketaan viljelijöiden keskieläkkeeksi alustavasti 1 010 euroa.
- wedjrfhtgtdf
SUURI SUMMA muiden veronmaksajien maksettavaksi kun maanviljelijät eivät halua maksaa tarpeeksi eläkemaksuja.
- imoc
Kun eivät ole halunneet ajallaan maksaa eläkemaksujaan. Turha nyt kitistä eläkkeen pienuutta kun maanomistajat eivät halunneet aikoinaan maksaa eläkemaksujaan. FAKTA.
- jigor
Eläkkeelle kuten muutkin. Yrittäjät ja maanviljelijät ovat niitä harvoja, jotka juuri maksavatkin eläkemaksuja urallaan. Palkansaajat maksavat palkoistaan vain muutaman prosentin itse, yrittäjät yli 20% ja viljelijät yli 13 vuositulosta. Turha täällä valitella.
- xkhzaqw
Valetta suollat palstan vakio kokoomusTROLLi eikä sinua kukaan usko tällä palstalla joten lopeta satuilusi.
- xqwerjft
Kokkare taas valehtelamassa notta korvat heiluvat.
xkhzaqw kirjoitti:
Valetta suollat palstan vakio kokoomusTROLLi eikä sinua kukaan usko tällä palstalla joten lopeta satuilusi.
Kannattaa perehtyä tosiasioihin sinunkin ennenkuin täällä aukoo päätään
- jfhte
Reininranta kirjoitti:
Älä yritä venkoilla faktan suhteen kokoomuspersu. Ei sinua kukaan usko tällä palstalla.
- jdhte
Reininranta kirjoitti:
Lopeta trollaus kokoomusloinen.
jfhte kirjoitti:
Älä yritä venkoilla faktan suhteen kokoomuspersu. Ei sinua kukaan usko tällä palstalla.
Sinuako uskoo, ehkä toinen vähälahjainen ?
Ota selvää ,vaikka Myelin tilastoista lukemalla- itrd
Reininranta kirjoitti:
Ota selvää ,vaikka Myelin tilastoista lukemallaÄlä yritä trollata vänkääjä kokoomuspersu. Sinua ei usko kukaan tällä palstalla.
- oumv
Reininranta kirjoitti:
Ota selvää ,vaikka Myelin tilastoista lukemallaMänepä vällyihin ja ota iltamömmösi vastarannankiiski. Nati nati.
oumv kirjoitti:
Mänepä vällyihin ja ota iltamömmösi vastarannankiiski. Nati nati.
Tuo kertoo minkätasoinen olet...😂
- uye
Reininranta kirjoitti:
Tuo kertoo minkätasoinen olet...😂
Sanoo palstalla 24/7 trollaava kokoomuspersutti.
uye kirjoitti:
Sanoo palstalla 24/7 trollaava kokoomuspersutti.
Pidä nyt tarkasti kirjaa siitä milloin olen palstalla. Su-ma voit pitää vapaapäivän , menen Ruotsiin, enkä palstaile
- rtyuk
Reininranta kirjoitti:
Pidä nyt tarkasti kirjaa siitä milloin olen palstalla. Su-ma voit pitää vapaapäivän , menen Ruotsiin, enkä palstaile
Eli trollauksesi jatkuu tavalliseen tapaan 24/7. Over and out.
rtyuk kirjoitti:
Eli trollauksesi jatkuu tavalliseen tapaan 24/7. Over and out.
Sinultako pitäisi lupa kysyä, milloin voin kommentoida ? Ha haa
Oletko narsistinen ja yrität alistaa minua ?- tiktr
Reininranta kirjoitti:
Sinultako pitäisi lupa kysyä, milloin voin kommentoida ? Ha haa
Oletko narsistinen ja yrität alistaa minua ?Tekonauraa kokoomuspersu Lapin Late.
- olisi.syytä
Pitäisi laatia laki, että kaikki saavat vain sen verran eläkettä, minkä he ovat eläissään maksaneet. NYt töissäolevat maksavat kaikkien eläkkeet.
- Ahneuden.sukupolvi
Tämä merkitsi suurten ikäluokkien eläkkeiden leikkaamista. En vastusta, mutta voi olla poliittisesti ns. "haastavaa".
- suomionpaskamaa
Ahneuden.sukupolvi kirjoitti:
Tämä merkitsi suurten ikäluokkien eläkkeiden leikkaamista. En vastusta, mutta voi olla poliittisesti ns. "haastavaa".
Suuret ikäluokat saa Ruotsista eläkkeensä ja Suomi verottaa siitäkin.
- uxhd
suomionpaskamaa kirjoitti:
Suuret ikäluokat saa Ruotsista eläkkeensä ja Suomi verottaa siitäkin.
Älä yleistä koska ei kaikki saa eläkettä Ruotsista.
- rdxz
Kepu aina toisten taskuilla.
- mkiyt
nosto
- Lakkotanssit
Sen takia Vanhanen korotutti eläkekää palkansaajilta.
- uyg
Ilmeisesti.
- Welmuri
Onko kaupungin- ja kunnanjohtaja maksanut ITSE oman eläkkeensä?????????
- ujdhde
Ovat koska ne pidätetään työnantajan toimesta palkasta.
- Me.maksamme.eläkkeemme
ujdhde kirjoitti:
Ovat koska ne pidätetään työnantajan toimesta palkasta.
Juuri näin. Eläke-edut ovat osa työstä saatavaa korvausta. Yksityisen työnatajien tapauksessa kyse on kahden juridisen osapuolen välisestä sopimuksesta.
- itgx
Pistäkää aloitusta laajaan jakoon. Kiitos.
- hzgfsu
nosto
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6564710Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202235- 1031414
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos221304- 851264
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia1261074Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel661018Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75945Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi252935- 65906