kanttiiko nissan jukeen ostaa lisävalot vai pärjääkö omilla valoilla pimeällä pelkästään ja jos ostaa lisävalot niin saako niihin oman napin auton sisään josta ne saa päälle sillon ku niitä tarvii ettäne ei syty siitä mistä auton omat pitkät valit
saako niitä lisävaloja vain pitkillä että niissä ei vissiin oo perus ajovaloja onko ne aina vain pitkillä valoilla
kantiiko alustapanssaripanna ennen talvea vai onko turha kapistus se alusta panssari
kanttiiko jotain muuta hankkia nissan jukeen
nissan juke
nissanjuke
1
392
Vastaukset
- jukekuski
Jos on tavalliset H4-umpiot, niin ei lisäpitkistä haittaakaan ole. Kojelaudan vasemmasta päädystä alhaalta löytyy kytkinpaneeli, jossa on yleensä muutama tyhjä paikka. Sinne saa asennettua lisävalojen kytkimen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873207
- 622907
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322435- 802256
- 742169
- 952026
- 121616
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan191593Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301440Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?361416