Nyt on nähty mitä ICO tarkoittaa! Koinien myyntiä ilman koulutuspakettia. Onko mitään uutta tapahtunut koinismissa pariin vuoteen? No EIPÄ TOSIAAN OLE!!!
Sama huijaus ja kusetus jatkuu edelleen. Ja riimitkin on tässä laulussa edelleen samat: SPLITATAAN JA TUPLATAAN!!
Onneksi ainakin Suomessa yli 99% koinisteista on jo tyytynyt tappioonsa. Valitettavasti meillä on vielä (ainakin) yksi hymiögeneraattori, vähä-älyinen ihmisparka, joka täälläkin käy toitottamassa uskontoaan. Mutta koittaisit käsittää: RAHASI OVAT RUJAN VESKASSA ETKÄ SAA NIITÄ KOSKAAN TAKAISIN!
MUAHAHAMUAHAHAMUHAHAAAAAA
Poijjaat!! Taasen!
Koinistit, mikä on ICO? Häh?
1
79
Vastaukset
- Röööh
Ruja on uusinut taustaansa,,,uudet matemaatikot loihtivat uuden algoritmin, louhinta nopeutuu ja KYC on poltettu jokaiseen kolikkoon. Huumeporukka jouttu tyytymään Bitcoiniin. jatkossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577260Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7243446Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1601741Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3351723- 841385
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841361- 911260
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631237Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2571228- 811144