Niin se ystävänpäivä lähenee ja ois kiva laittaa kortteja kaukaisemmille ystäville. Mutta eteen tulee taas sama ongelma kuin aina. Mitä muuta kirjoittaisi kuin allekirjoituksen?
Itselläni alkaa jo aiheet loppua. Tässä muutama oma esimerkki ja jos teillä olisi jotain kivoja niin eiku jakoon vaan.
Otan taas kynän käteeni ja mustepullon eteeni.
Tällä pienellä paperipalalla, koukeroisella käsialalla, annan tietoja sinulle, kuin olet tärkeä minulle.
Jos veikin elämä eriteitä, ei mennyttä se koskaan unholaan heitä. Soi muistojen kantele kauniisti vaan. Vaik ois soittajat kaukana toisistaan.
Ystävyys on kallein aarre. Se ei kuihdu milloinkaan. Toivon että mekin saamme, myös sen pitää ainiaan.
Näin unta ihanaa, oli sulla kaksi kiharaa. Ne otsallesi kääntyivät ja nenäsi ympärille vääntyivät.
Niin kauan sulle kirjoitan, kuin käsi kynän kantaa. Niin kauan sua rakastan kuin luoja luvan antaa.
-kiitos jo etukäteen-
Ystävänpäivä kortin teksti?
3
2164
Vastaukset
Läheltä,läheltä löydät sen
ystävän hyvän ja läheisen.
---------
Ystävän kanssa on ilo turista,
kuka nyt viitsisi yksinään murista!
---------
On elämä meri,
ja suuret aavat,
toisistaan ystävät tukea saavat.
---------
Ystävyyden polulle,ei saa antaa
ruohon kasvaa.
---------
Ystävyys antaa voimaa kestämään
sydämen nyrjähdykset!
---------
Hyvä ystävä on kuin kengät,
-ilman toista ei voi matkaa tehdä.
----------
Ehkä en ole kaunein kukka,
mutta kestän vierelläsi kuihtumatta
pahimmankin myrskyn.
----------
Hyvät ystävät ovat kuin lyhtyjä tiellä-
ne eivät lyhennä matkaa,
mutta tekevät sen valoisammaksi kulkea.
---------
Elämä on täynnä mukavia sattumia,
sinä olet niistä paras!
---------
Tartu käteeni,
hypätään rohkeasti elämään!
Älä yhtään epäröi,vai pelkäätkö,
että pukusi rypistyy!
---------
hyvät ystävät ovat suklaahippuja
elämän pikkuleivässä!
--------
Tässä sulle muutama värssy,toivottavasti joku niistä on mieleisesi,ja hyvää ystävänpäivää! 14.02- eva
Ystävyys on auringonvalo joka kutsuu kasvamaan
-------------------
Sattuma tuottaa siskot ja veljet,sydän
synnyttää ystävät
------------------
Ystävyys on kuin perhosen lento,niin hauras,
niin kaunis ja ihmeen hento.Vaan hoivaappa sitä ja huolta kanna,sen kauniimpaa ei elämä anna
------------------
Ystävät ovat kuin tähtiä,et näe niitä aina
mutta toivot että niitä olisi olemassa
-----------------
Kun yö tähdet taivaalle luopi,ne muistot
sinusta mieleeni tuopi - elina
IHANA SINÄ, TERVEISIN MINÄ!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565710Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o222487Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2711849- 1141737
- 941566
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271528Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391369Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121325Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391291Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3521286