Hei Cherrykirsikka,
Haluaisin kysyä sinulta muutamaa asiaa jos saisit niihin jotain vastausta/näkymää
Mitä näet minulle työrintamalla tapahtuvan?
-oikea suunta siinä?kokeiltu on tähän ikään mennessä vähän sitä sun tätä,mutta....
Mitä näet ihmis-suhderintamalla tapahtuvaksi?
-tapahtuuko mitään? mitä näkisit mielessä pyörivästä miehestä,suhdetta meillä ei ole,mutta silti tämä mies on mielessäni ja sydämessäni kuin tauti,pois ei lähde,vaikka kuinka yritän tietoisesti olla ajttelematta...
Mitä kertoisit minun omasta henkisestä kehityksestä,oppaista tai enkeleistä,onko niitä tielleni suotu?
Jos ehdit joskus minua katsastaa,kiitän kauniisti
-Valkoinen tuuli
Cherrykirsikka
5
395
Vastaukset
Hei vaan! Työasioissa koen Sinun olevan oikealla tiellä, lähempänä sydämesi kannalta oikeaa ratkaisua kuin koskaan. Nyt sinulla on mahdollisuus oppia uutta ja kehittää itseäsi, nautit työn mukanaan tuomista haasteista ja vain harvoin koet kyllästymisen tai tympimisen tunnetta. Oppia ikä kaikki, mutta tästä hommasta älä ihan heti luovu!
En kyllä nähnyt tämän mielessäsi pyörivän miehen lähentyvän elämääsi, valitettavasti.. hän lienee jäänyt sydämeesi jo jossain edellisessä elämässä, mutta ainakaan minä en aistinut hänelle merkittävää konkreettista roolia tässä elämässä. Hänen paikkansa sydämessäsi ottanee syksyn kuluessa tumma, määrätietoisen oloinen mies, joka oli lähestymässä Sinua 'takavasemmalta'. Tällöin rakkauden energiat konkretisoituvat ympärilläsi tavalla, joka saa sinut kuin syntymään uudelleen :)
Taidat olla unennäkijä - oppaasi tuovat sinulle viestejä nimenomaan uniin..onkohan näin? Myös vahvan intuition aistin sinulla, mutta siihen et ole vielä täysin oppinut luottamaan. Toki Sinulla oppaita on, niin kuin meillä kaikilla - yksi heistä halusi esitellä itsensä, ja jos oikein ymmärsin, hänen nimensä oli Helgar tai Hedgar (?). Kuulostele nimeä mielessäsi ja pyydä häntä esittäytymään (Jeesuksen Kristuksen nimeen itsesi suojaten), voit yllättyä millaisen lämmön ja voimantunteen itsessäsi tunnet.. :)
Tällaisia nousi nyt kysymystesi pohjalta - ja lisää saa toki tivata jos jokin jää vaivaamaan.. Ihanaa aurinkoista sunnuntaita Sinulle!- valkoinen tuuli
Ihana yllätys kun availin konetta ja olit vastannut näin nopeasti,Kiitos.
Mieltäni jäi askarruttamaan tuo mies josta kerroit,tuleeko sinulle mieleen olenko tämän sydämmet sykkyrälle saavan tyypin jo tavannut,tai missä merkeissä hänet tapaan??,mahdollisesti..
Pystytkö kuvailemaan miltä hän näytää/tai näytetäänkö sitä yleensä edes selkeästi myös se mitä hän mahdollisesti tekee työkseen ,pääsetkö jotenkin selvyyteen siitä..(HEH...kamala kysymys,melkein tuntuu että vaadin päivämäärä,kaupunkia ja pysäkkiä kerrottavaksi:))
Kyllä oikeassa olet, intuitio minulla on todella vahvana,osaan ikäänkuin 'lukea'toisia,joskus tuntuu kuin heidän ajatuksensa ja muut tulisivat erilaisina tunnetiloina ja tuntemuksina minulle.
Unissa on se hassupuoli,että tiedän näkeväni unia ja paljon,usein unissa muistan ajattelevani että tämä pitää hereillä muistaa...mutta kun herään delete nappula käy aivoissa ja muistan ainoastaan että jotain piti muistaa,mutta en tiedä mikä se oli.No ei ihan aina kuitenkaan.
Tämä Hedgar tai Helgar mitä hänen on määrä minulle opettaa,onko hän nainen/mies??
-Valkoinen tuuli valkoinen tuuli kirjoitti:
Ihana yllätys kun availin konetta ja olit vastannut näin nopeasti,Kiitos.
Mieltäni jäi askarruttamaan tuo mies josta kerroit,tuleeko sinulle mieleen olenko tämän sydämmet sykkyrälle saavan tyypin jo tavannut,tai missä merkeissä hänet tapaan??,mahdollisesti..
Pystytkö kuvailemaan miltä hän näytää/tai näytetäänkö sitä yleensä edes selkeästi myös se mitä hän mahdollisesti tekee työkseen ,pääsetkö jotenkin selvyyteen siitä..(HEH...kamala kysymys,melkein tuntuu että vaadin päivämäärä,kaupunkia ja pysäkkiä kerrottavaksi:))
Kyllä oikeassa olet, intuitio minulla on todella vahvana,osaan ikäänkuin 'lukea'toisia,joskus tuntuu kuin heidän ajatuksensa ja muut tulisivat erilaisina tunnetiloina ja tuntemuksina minulle.
Unissa on se hassupuoli,että tiedän näkeväni unia ja paljon,usein unissa muistan ajattelevani että tämä pitää hereillä muistaa...mutta kun herään delete nappula käy aivoissa ja muistan ainoastaan että jotain piti muistaa,mutta en tiedä mikä se oli.No ei ihan aina kuitenkaan.
Tämä Hedgar tai Helgar mitä hänen on määrä minulle opettaa,onko hän nainen/mies??
-Valkoinen tuuliHei vielä! Niin, tuo mies oli tumma ja laiha, hänellä oli suora ja melko suuri nenä kasvoihin nähden (joku voisi sanoa luihuksikin ;)), hän oli pukeutunut kuvioituun villaliiviin jonka alla oli kauluspaita sekä suoriin housuihin - ammatiksi sain opettajan? Se ei selvinnyt, missä merkeissä tulette tapaamaan, mutta en usko että vielä olet häntä tavannut vaan tosiaan syysiltojen hämärtyessä hän hiippailee elämääsi.. :)
Sinun kannattaa ihan pyytää illalla nukkumaan mennessäsi että aamulla muistat unesi, pyydä myös että näkisit juuri tällä hetkellä henkistä kasvuasi edistäviä unia. Pyynnön voit osoittaa Jumalalle tai mikä sinusta tuntuu sopivalta nimitykseltä Korkeammalle Voimalle; voit myös pyytää oppaaltasi tukea tässä asiassa. Hän on miespuolinen ja suurikokoinen kuten nämä suojelusenkelit usein ovat :) Vähitellen se selviää mikä sinun tärkein tämänhetkinen läksysi on, kun teet yhteistyötä hänen ja muitten enkelien kanssa.. Mutta tosiaan, aloita vaikka noista unista - tuolla pyynnöllä tosiaan on merkitystä! Muista myös suojata itsesi nukkumaan mennessäsi.
Tämmöisiä terveisiä siis vielä.. viihtyisää viikonalkua Sinulle!- Valkoinen tuuli
cherrykirsikka kirjoitti:
Hei vielä! Niin, tuo mies oli tumma ja laiha, hänellä oli suora ja melko suuri nenä kasvoihin nähden (joku voisi sanoa luihuksikin ;)), hän oli pukeutunut kuvioituun villaliiviin jonka alla oli kauluspaita sekä suoriin housuihin - ammatiksi sain opettajan? Se ei selvinnyt, missä merkeissä tulette tapaamaan, mutta en usko että vielä olet häntä tavannut vaan tosiaan syysiltojen hämärtyessä hän hiippailee elämääsi.. :)
Sinun kannattaa ihan pyytää illalla nukkumaan mennessäsi että aamulla muistat unesi, pyydä myös että näkisit juuri tällä hetkellä henkistä kasvuasi edistäviä unia. Pyynnön voit osoittaa Jumalalle tai mikä sinusta tuntuu sopivalta nimitykseltä Korkeammalle Voimalle; voit myös pyytää oppaaltasi tukea tässä asiassa. Hän on miespuolinen ja suurikokoinen kuten nämä suojelusenkelit usein ovat :) Vähitellen se selviää mikä sinun tärkein tämänhetkinen läksysi on, kun teet yhteistyötä hänen ja muitten enkelien kanssa.. Mutta tosiaan, aloita vaikka noista unista - tuolla pyynnöllä tosiaan on merkitystä! Muista myös suojata itsesi nukkumaan mennessäsi.
Tämmöisiä terveisiä siis vielä.. viihtyisää viikonalkua Sinulle!Kiitos taas vastauksestasi!
Yhteensattumaako??? että mielessä oleva mies on juuri tuollainen jota viestissäsi kuvaat,isonenäinen ja konservatiivisesti pukeutuva....mutta ei opettaja:-(
..hmmm, todella mielenkiintoinen yhteensattuma :) Voihan olla, että koska hänen konkreettinen saapumisensa elämääsi ei VIELÄ ole ajankohtainen, tulkitsin energiat niin ettei kyseessä ole sama henkilö, mutta mahdollista kyllä on että se onkin juuri hän joka syksyllä tupsahtaa vaikutuspiiriisi.. Tuon ammatin määrittäminen on usein sen verran vaikeaa, että siinä olen voinut osua vikaankin, se oli kyllä se ammattiryhmä joka miehen kohdalla esiin nousi, mutta voihan kyseessä olla jokin muu koulutukseen, opastukseen ja esiintymiseen liittyväkin.. syksy sen näyttänee.. Kaunista kevättä nyt sitä ennen kuitenkin :)!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577370Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7393651Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3762046Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1681844- 861499
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841401- 911300
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631267Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621251- 811164