Synttäriyllätys ulkomaalaiselle poikaystävälle

kaukovaimo

Moi!
Elikkäs tilanne on se, että minulla on poikaystävä Skotlannissa, joka aikoo tulla synttäriensä ajaksi 3 päiväksi Suomeen, ja haluaisin tietysti keksiä meille jotakin kivaa tekemistä.
Asun Oulussa, ja tällä hetkellä olen miettinyt yhdessä kartingin ajamista, seinäkiipeilyä ja illalla kylpylä edeniin menoa, mutta tuntuu että ainakin seinäkiipeily ei välttämättä ole niin hyvä idea.
Onko kenelläkään mitään ideoita mitä tehdä kylpylän lisäksi?
Mietin myös että voisimme käydä Ainolan puistossa lukkosillala viemässä yhteisen lemmenlukon.
Kaipaisin kokemuksia joita hän ei ole ennen tehnyt, jotain jonka varmasti muistaa loppuelämän, mutta esim kuumailmapallomatka maksaisi helposti päälle 500 euroa :/

3

1129

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • puutteessa_ollut

Meillä menisi miehen kanssa 3 päivää lähes kokonaan sängyssä, Siinä olisi meille molemmille riittävästi liikunta-aktiviteettia ja elämystä. Ehkä pikaisesti syötäisiin jotain, tai käytäisiin kävelyllä ja taas jatkettaisiin toisiimme tutustumista, kun erosta kerran on viikkoja. Minä antaisin miehelle ja itselleni ikimuistettavan reissun. Satsaisin kunnon alusvaatteisiin ja seksiin. 3 vrk on lyhyt aika tehdä mitään muuta.
      Mutta ehkä teillä on sellainen parisuhde jossa tällä osa-alueella ei ole merkitystä., miettimäsi kylpylät on siinä tapauksessa ihan ok.

• Kälättäjä

Kasvata alaparta,ota alastonkuva jonkun vapaaehtoisen miehen/naisen kanssa ja katso onko rakkaasi anteeksi antavaa laatua.Lomlla teillä olisi keskustelun aihe jo valmiiksi eikä tarvitsisi hakea jotain keksittyä hiljaisuuden rikkomiseksi.

• blondie88-

pahinta on jos yrittää liikaa ja on aktiviteettia toisen perään. ehkä joku kylpylä hotellimajoitus voisi olla jees, sellainen mihin kuuluu aamiaisbuffa yms.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      190
      1201
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1068
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      800
    4. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      794
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      740
    6. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60
      649
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      642
    8. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      48
      642
    9. Nainen, mitä ajattelet minusta?

Mitä tuntemuksia saan aikaan sinussa? :/
      Ikävä
      52
      607
    10. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      50