sähköposti

tik_

miksihän sähköposti ei avaudu ohjautuu ihan oudolle sivulle suomi24 sähköposti

3

120

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minnikoira

Samat sanat. Eilisestä lähtien on ollut kummallisia ongelmia. Eilen ollessani saapuvien viestien sivulla kesken kaiken posti väitti avatessani viestiä , että 'tuntematon lähettäjä' kaikkien eilisen päivän viestieni kohdalla ilmoittaen samalla , että viestissä ei ole sisältöä - vaikka hetki sitten olin lukenut samat viestit , joissa oli asiallinen sisältö. Posti suositteli salasanan vaihtoa.
      Vaihdoin nopeasti salasanani , ylläpito ilmoitti , että jatkossa pitää käyttää uutta salasanaa kirjautuessa. Nyt yritin - ei onnistu. Posti ei tunnista uutta eikä vanhaa salasanaa , vaan ohjaa uudenlaiselle kirjautumissivulle , joka ei johda minnekään. Siihenkään ei kelpaa kumpikaan salasanani - ei uusi eikä vanha.
      Eilen ilmoitettiin postissa olevan teknisiä ongelmia , nyt ilmoitus on poistettu. Eli kysyys kuuluu : millä tavalla tämän postin nyt pitäisi toimia? En ihan heti lähtis jälleen salasanaakaan vaihtamaan , koska asia ei näytä korjaantuvan ainakaan sillä.

• Tuntuuoudolta

Täällä ei saa automaattista kirjautumista pois päältä vaikka oon sata kertaa yrittänyt tyhjentää sivuhistoriasta kaiken mahdollisen. Eilen pe-illalla posti oli aivan sekaisin
      Yhteiskäytössä kun kone on niin vähän huono juttu.
      Ylläpidolta apuja?

• Juu ei myöskään toimi tuolla sivulla. Käyttäjätunnus tai salasana on väärin. (LGI-0006) ilmoitus tulee koko ajan. Ongelma ei ole eilisestä siis korjaantunut. Toivottavasti sähköposti saataisiin pian toimimaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      4850
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      20
      2255
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      103
      1434
    4. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      88
      1352
    5. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      23
      1346
    6. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      130
      1141
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1075
    8. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      261
      980
    9. Tulee ikävä

Ja toivon että saan anteeksi ❤️
      Ikävä
      72
      967
    10. Jos saan sinut elämääni

niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo
      Ikävä
      75
      955
    Aihe