Kun sinulle on näkemisen lahja suotu, voisitko katsoa energiat umpisolmukohdistani.
Rakkaus on hukassa, mihin se katosi? Työ on toinen murheenkryyni, uupumus kolkuttaa jo melkein ovelle.
Kiitos ja valoisaa kevättä!
Cherrykirsikka
1
139
Vastaukset
Sielunmaisemasi näyttäytyy synkkänä kuusimetsänä jonka läpi valo ei juuri tunnu kajastavan. Et näe metsää puilta, olet eksyksissä niiden keskellä, eksyksissä itseltäsi. Et jaksa tällä hetkellä rakastaa itseäsi, suoda itsellesi riittävästi lämpöä, kuinka sitä riittäisi ympärillesikään? Kun sielusi jää vaille ravintoa, ei rakkauskaan jaksa kukoistaa ympärilläsi. Suo nyt erityistä huomiota itsellesi, hoida ja hemmottele tavoilla jotka itse tiedät parhaiten, niin energiat ympärilläsikin saavat ennen pitkää uudenlaisen värin.
Olosuhteet työpaikallasi liittyvät saumattomasti tuohon edelliseenkin kohtaan. Eräs vaaleahko nainen tuntuu aiheuttavan sinulle erityistä päänvaivaa, syystä tai syyttä? Anna hänelle anteeksi ja anna hänen sitten ajatuksissasi mennä, näin saat vapautettua energiaa negatiivisista ajatuksista tuohon työntekoonkin. Älä kuitenkaan sinnittele voimiesi äärirajoilla, mikään työ ei ole sen arvoista - jo muutaman päivän sairasloma voi saada tilanteen muuttumaan aivan toiseksi ja voimasi palautumaan.
Vaikka nyt koet syvää uupumusta ja väsymystä, ei tilanne ole niin paha kuin miltä näyttää :) Pienillä tietoisilla teoilla pelastat itse itsesi vajoamasta syvemmälle pimeyteen, nyt kun pinta on vielä aivan lähellä ja suhteellisen helppo saavuttaa. Voimaa ja rohkeutta päätöksiisi toivottelen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577360Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7393634Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3742019Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1651826- 861489
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841401- 911300
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631267Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621251- 811164