Vivuksen vippibisnes siirtyy laina.fi kontolle. Itselläni vivukselle 1400e vippiä, nyt saan sovittua maksuerät ja pääsen viimein tuosta eroon! Erämaksut siis onnistuu koska eräpäivän siirtoa ei tule olemaan enää.
Vivus lopettaa! :)
Visvasuula
6
2826
Vastaukset
- Visvasuula
Höps, se olikin pikavippi.fi joka lopettaa. Lainaa on niin monessa paikassa että sekaisin menee! Mutta joo, summa on sama nimi vaan eri :D
- Anonyymi
No nythän Vivus on myös lopettanut.
- Anonyymi
Hyvä että ketkujen bisnekset on ohi!
- Anonyymi
Kevytyrittäjyys Suomessa - lue tästä lisää
- Anonyymi
Sain anteeksi 1500e vipin...tai mitä lie viuksellä kämmänneet kunkuittasivat yhtäkkii maksetuksi. Varmaan joku vittuuntunu työntekijä :D
- Anonyymi
turpa kii
turpa kii
kiitos. olen puhunut
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1961523Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231278- 521042
- 72955
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52873- 58873
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53840- 102824
- 82820
- 42804