olla: http://www.iltalehti.fi/tyoelama/201709292200428170_tb.shtml
Tässäkin, kuten missä tahansa muualla, menestyksen taustalla ovat työntekijät. Ei johto.
Ei se konepajan johtaminen voi kovin vaikeaa
4
648
Vastaukset
- Eläperkele
Kyllä se konepaja ilman "johtajaa" pyörii. Johtaja kattelee sähköposteja ja inisee.
- niinkö_meinaat
Eikös se ole hyvä että nuorilla yrittäjillä on tukenaan osaava henkilökunta. Jokaiseen sopimuspaperiin tarvitaan heidän nimensä. Ovat varmaan lyhyessä sekavassa ajassa joutuneet opettelemaan itsellensä taitoja joilla viedä firmaa eteenpäin. Olisiko heidän pitänyt laittaa ovet verstaan ovet lukkoon ja sanoa porukoillensa että tästä ei tule mitään ja jakaa työntekijöille lopputilipaperit kouraan. Itse olen vasuri ja vahvasti vasemmalle kallellansa, mutta tyhmä en sentään ole. Kovin harva firma pitkään pysyy pystyssä ja hengissä ilman omistajiensa osallistumista yrityksensä johtamiseen. Tilaukset jäävät saamatta ja valmiit tuotteet jäävät hallin varastoon.
- koneistajatyty
Ihme sovinisti! Yrityksen menestys on jokaisesta kiinni, johtajatkin ovat työntekijöitä.
- yrrrittäjä
Hatun-nosto plikoille! Tosin tappiolla pyörii ajat on vaikeita kilpailu veristä.
Tsemppiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221108- 70830
- 48824
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50695- 33672
- 60659
- 52637
- 50635