Erinomaista lihatonta lokakuuta kaikkille.
LIHATON LOKAKUU
8
211
Vastaukset
- Makoisaa
Aloitimme lokakuun makoisalla lihakeitolla.
- LihaisaaJaHyvää
Menen tänään syömään Pulled Porkia. :)
- lokakuuhan.se
Kiitos, kuin myös. Aika hyvin on lähtenyt käyntiin, koska lihatuotteita ei ole ollut kuin leivän päällisinä. Tähän asti on selvitty pääruuissa pelkällä kalalla ja kanalla. Tänään tulee tosin pieni poikkeus. Iltaruuaksi on tarkoitus haudutella naudan palapaistia, koska näytti mainoslehdykässä olevan porkkanat tarjouksessa.
- Lempiruokaa
Lapset halusivat makaronilaatikkoa, joten sitten söimme makaronilaatikkoa. Leivä päälle sitten juustoa, makkaraa ja salaatinlehtiä.
- LihaisaaJaHyvää
Tänään söin silakoita ja palapaistia ja aika paljon tietysti myös salaattia, tomaattia, kurkkua, endiivejä, uunijuureksia ja siemeniä.
- beugeli
Kukahan tuon hölmön Hevi-lyhenteen keksi?? Viittaa musiikkiin?
Jos se olisi VIHE, niin siinähän olisi jo logiikkaa ,kun viittaa vihertävyyteen..;)- VIHELIÄINEN
Minun mielestäni peräisin ruokakauppaslangista, siellä kun on osasto joka nimeltään Hedelmä-Vihannesosasto ja siitä on lyhennys kaupan väen kesken ollut HEVI. Hevi taas tosiaan on Heavy-music eli lausuttuna hevimusiikkia ja se onkin musiikillinen termi.
- Rasva
VIHELIÄINEN kirjoitti:
Minun mielestäni peräisin ruokakauppaslangista, siellä kun on osasto joka nimeltään Hedelmä-Vihannesosasto ja siitä on lyhennys kaupan väen kesken ollut HEVI. Hevi taas tosiaan on Heavy-music eli lausuttuna hevimusiikkia ja se onkin musiikillinen termi.
Kasvikset nyt on muutenkin pitkätukkahamppien ruokaa. Hetero keski-ikäinen mies ei rämpytä mitään kitaraa, vaan tekee oikeita töitä ja syö siinä ohessa lihaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221108- 70830
- 48824
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50705- 33682
- 60669
- 52637
- 50635