Kiinnostunut hanhi-golfauksesta

Hieno.laji

Haluaisin alkaa harrastamaan hanhi-golfia. Tämä laji on mielenkiintoiselta vaikuttava uusi tervetullut väripilkku urheilun kirjavaan maailmaan. Missä hanhi-golfia voi harrastaa? Mitä välineitä aloittava hanhi-golffari tarvitsee? Mistä voi ostaa edullisesti käytettyjä hanhi-golf välineitä? Olen suunnitellut jo tilaavani hanhi-golfaaja lehden.

On meillä hieno presidentti ehdokas!

4

559

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HarrastaakylVOI

Niuvanniemen nurmikolla voi harrastaa tätä mielipuolista lajia, puukeppi kelpaa vallan mainiosti "hanhigolffiin", meillä Niuvalaisilla toki on muoviset pienet uima-ankat tähän tarkoitukseen. Tervetuloa joukkoon ja myös muut golffaajat mukaan. Omaa lehteä voi tehdä sitten illalla.
      PS. Meitä on moneksi, tule rohkeasti joukkoon, jos siltä tuntuu, apua ja opastusta "golffaamiseen" on saatavana.

• Kivesvetogogo

Juupajoen kivesgolffarit tarjoaa mahdollisuuden vetää draiverilla säkkeihin. Lisäksi rangellamme saatavilla hamstereita lyöntiharjoituksiin.

• Anonyymi

Mailaksi sopii vahvempi maila vanhempi malli sopii hyvin? Ei tarvitse golfkenttää olla vaan harrastusalueeksi sopii pelto missä vaan on hanhia! Innokkaasti mukaan vaan.

• Hieno.laji

Kiitos kommenteistanne! Olen hyvin innoissani tästä asiasta ja olen yhteydessä mainitsemiinne paikkoihin. Olen kuullut myös että sorsia voi käyttää hanhi-golffauksessa harjoitusvälineinä. Mutta onhan se selvä että, aivan kuten sulkapallossa aidot pallot ovat tuntumaltaan parhaita, niin myös, hanhi-golfissa, aidossa hanhessa on paras ja napakin tuntuma.

Ettei vain muutens sulkapalloissakin käytettäisi hanhen sulkia. Tämä todistaa juuri että, hanhella on monia mailapeleihin soveltuvia ominaisuuksia. Hanhen etuna on myös se että ei maksa paljoa. Ja ei maksa vaivaa jos maksa vaivaa.

Mutta että, tämä hanhi-golffaus on frisbeegolfauksen jälkeen seuraava "iso juttu". Saahan siinä myös riistaa pakastimeen, jos jaksaa golfata ahkerasti.

Mikä on muuten paras maila millekin hanhikoolle ja millekin lyönnille? Voiko hanhidraiveria käyttää sorsaharjoittelussa vai olisiko luuvitonen asiallisempi?

On meillä hieno presidenttiehdokas!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      191
      1244
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1098
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      824
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      820
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      760
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      695
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      672
    8. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60