Kannattaa syödä banaanit, kananmunat ja ananakset kuorineen.
Ruokahävikin pienentäminen
2
308
Vastaukset
- ruokaniksi
Ei kai nyt hävikiksi voi laskea pois leikattavia osia; kuoria, siemenkotia, naatteja yms. Hävikkiä on se, jos pois heitetään ruuaksi kelpaavaa osiota. Ei pidä ostaa niin paljon ruokaa kotiin, ettei sitä ehdi syödä. Ja kun näin uhkaa käydä, jatkojalostus on kaiken a ja o. Ylimääräisestä perunamuusista rieskoja, happanevat kermat kakkuihin tai lettutaikinaan, leivänkäntyt kuivataan koirankekseiksi, vanheneva maito pullataikinaksi, nuivettuneista omenoista omenapaistosta, mustuneita banaaneita paistetaan pannulla siirapin kanssa jäätelön kaveriksi, "pahoista" joulusuklaista keksejä tai muffineja. Älkää hyvät ihmiset heittäkö ruokaa roskikseen.
- otanosaa
Jaa, no sitten hävikki on 0 %. Kuka hullu ostaa enemmän ruokaa mitä syö?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712973
- 462574
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322235- 792138
- 951956
- 321712
- 121536
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171487Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?271302Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil201222