Instrumentariumin oppilas-opettaja silmälasimainoksesta minulle tulee mieleen nämä pedofiilitapaukset joissa vanhempi naisopettaja ja nuori oppilaspoika ajautuvat rangaistavaan seksisuhteeseen. Olenko epänormaali vai annetaanko näin ymmärtää?
Olenko pervo?
8
283
Vastaukset
- sairasfirma
Kuvitelkaa jos sama mainos tehtäisiin niin, että opettaja olisi mies. Se otettaisiin heti pois tv:stä.
- fghgfhgfh
Tämähän sitten selvästi viittaa suureen Ranskalaiseen rakkaustarinaan jota sitten valtamedia koko kesän hehkutti vaikka nyt kuitenkin suuntautuneisuutta tuolla peitetään perinteisesti.
- lasejapervoille
Eikä ole edes ensimmäinen kerta.
https://keskustelu.suomi24.fi/t/14731933/miesta-alistava-mainos - perversium
JSN voisi kiinnostua tuosta mainoksesta koska se tekee epänormaalista normaalia. Opettajan ja oppillaan suhde on Suomessa ja muissa sivistysmaissa kiellettyä ja ammattietiikan vastaista.
- typeräfirma
OAJ voisi puuttua tuohon mainokseen, se halventaa opettajia.
- Säälittävää
Olisi kyllä mielenkiintoista tietää kuka tuon mainoksen on tehnyt? Mummonnussija vai pikkupoikien jahtaaja?
- LiittyyAiheeseen
"Kallion lukion rehtori: Ahdistelu koulumaailmassa on hyvin vakava väite – paras, että poliisi tutkii"
https://yle.fi/uutiset/3-9918036 No voi herrajestas, tietenki siinä annetaa se ymmärtää. Ymmärtäs vielä se opettajaämmä antaa sille _miehele_, ku hankkis ne lasit! Toi o yliopistomaailmasta, eikä mistää koulusta. Ja vaikka siinä ny toine ois missä alisteisessa asemassa, ni kyllä se seksi olis vaa hyvä juttu!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496215Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6412562Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831199- 791100
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3121065Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.721046Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä551040- 64934
- 66897
- 228854