Cherrykirsikka

Kadun kaikkea

Tervehdys Cherry!

Minulla oli muutama kuukausi sitten erittäin rankkaa opiskelujeni kanssa ja taisin menettää väsymykseni takia tärkeän ihmissuhteen joka oli kestänyt 1,5 vuotta. Menimme kihloihin vain pari kuukautta ennen eroa joka lopulta tuli yllätyksenä ainakin minulle. Olen varma että hän oikeasti rakasti minua vielä alkusyksystä. Näin unta erosta vaikeuksien alettua ja kaikki mitä unessa tapahtui on tapahtunut lähes oikein.. Nyt olen nähnyt unta että palaisimme yhteen uudestaan. Hänellä on kuitenkin jo uusi tyttöystävä elämässään. Näetkö meidän suhteelle jatkoa? Kaipaan häntä todella. Hän on ainoa jonka kanssa olen voinut kuvitella tulevaisuuteni.

Kiitos jos ehdit vastata!

2

213

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kuulostaa ehkä kovalta, mutta jos hän todella olisi Sinua rakastanut, ei hän olisi Sinua väsymyksen takia jättänyt. Joskus ihmiset menevät kihloihin 'vääristä' syistä, toisen mieliksi, hetken mielijohteesta jne. ilman todellista aikomusta pysyä ihmissuhteessa läpi tuulten ja tuiskujen.

Ei ole olemassa ihmissuhdetta, jossa kaikki olisi aina ruusuilla tanssimista; todellinen rakkaus kantaa kyllä yli vaikeidenkin vaiheiden. Loppujen lopuksi kyse on ennen kaikkea tahtotilasta, halusta pysyä kumppanin kanssa myös rakastumisen ensihuuman jälkeen. Tämä tahto poikaystävältäsi puuttui, ja pelkäänpä, että vaikka hän vielä palaisikin luoksesi (mikä on kyllä mahdollista, hän kun ei nyt toden totta tiedä mitä haluaa), ei hän lopulta jäisi kuitenkaan pysyvästi.

On luonnollista, että kaipaat häntä vielä jonkin aikaa ja hän tulee uniisikin, mutta olet kyllä ansainnut parempaakin - ja sitä tulet vielä saamaan, usko pois! En kuitenkaan halua hätyyttää sinua, ei toisen unohtaminen ja irtipäästäminen hetkessä tapahdu, surutyönsä sekin vaatii. Kaipaa rauhassa, sure rauhassa - mutta päästä sitten irti.. sillä edessä on paljon parempaa.. Aurinkoisia kevättalven päiviä Sinulle toivottelen!

• Kadun kaikkea

Kiitos kun ehdit vastata vaikka meitä kyselijöitä näyttikin olevan paljon! Toivon todella että parempaa on vielä luvassa kuten arvelit. Eikä tämä olisi ensimmäinen asia mikä on joutunut väistymään suuren haaveeni (ammatti johon haluan) tieltä... Ex:lläni ei ehkä ollut vielä tarpeeksi kokemusta että olisi pärjännyt pitkässä suhteessa ja muutenkin koko elämä sekaisin.

Kaunista kevättä sinullekin ja älä uuvuta itseäsi meidän kanssa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      57
      7360
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      739
      3634
    3. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      374
      2019
    4. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      165
      1826
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      86
      1489
    6. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      84
      1401
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      91
      1300
    8. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1267
    9. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      262
      1251
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      81
      1164
    Aihe