Asennuttaa töräytin tuossa parvekelasituksen.
Nyt partsista voisi väsätä sellaisen mukavan oleskelu- ja lukumestan, mutta siihen tarkoitukseen tarvittaisiin kohdevaloa. Erilaisia lattia- ja pöytävalaisimiahan on tarjolla pilvin pimein, mutta parvekkeella tokkopa on hyväksi käyttää sisätiloihin tarkoitettuja sellaisia.
Ulkovalaisimista taas ei löydy siihen tarkoitukseen sopivaa spottimaista, suuntaavaa valaisinta. Ottaisin kernaasti vastaan informaatiota, millaisia lukuvaloratkaisuja olette löytäneet.
Valoa parvekkeelle
1
142
Vastaukset
- Nettimies61v
Otiko oikein Lumonin lasituksen?
Noista lukuvaloista en osaa neuvoa, mutta tässä on muuta jorinaa.
Meillä on kerrostaloasunnossamme jokin parvekelasitus, merkkiä en tiedä/muista. Lasitus suojaa hyvin sateelta.
Täällä maalla on sisään tullessa omakotitalossa (kesämökin korvike) pienellä kuistilla Lumonin lasitus. Se kyllä tuo paljon lämpöä kuistille auringon paistaessa, kun sen liukuovi on aina kiinni. Ilmansuunta on etelään. Nyt, vielä syksyllä jos auringon joskus näkisi, tulee mukavasti lämpöä kuistille, mutta kuisti on turhan pieni. Lumon-lasit maksoi aivan pirusti. En olisi itse millään viitsinyt maksaa noin pienen tilan lasituksesta, mutta muija kustansi lasit koska talokin on hänen ja rahaa tuntui olevan. Veikkaisin kuistin kooksi noin 3 m2. Lasitus pitää hyvin kuivina myös joukon tavaroita, esim. saappaat, joita pitää kuistilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911284Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 70850
- 48844
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 50655
- 52647