Sikatalous vetelee viimeisiään

sikala-tyhjä

Keskiviikon Maaseudussa oli otsikko, missä todettiin, että halpa rehuviljan hinta on estänyt sikatilat konkurssiaallolta. Kohta ollaan samassa pisteessä kuin Ruotsi, missä on sianlihan omavaraisuusaste enää 50%

Saa siinä taas Lerppa satuilla tänne kuinka kannattavaa Hänen keksitty sikatalous onkaan.

12

276

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SeiKaikku

Kannattaisi ottaa Kai Seikku uudestaan johtamaan HK,ta. Lähtisi heti sianlihan hinta nousuun. Aivan mahtava johtaja. Sai 900 000 euroa erorahojakin.

• Siaton10v

Sori vaan ei lähtenyt viime kerrallakaan mihinkään nousuun.Sikatalous on ollut vapaassa pudotuksessa koko eu ajan

• viljelijä.satakunnasta

Eihän Seikulla ollut edes alkeita johtaa HK,ta. Mies on tyhmä kuin vasemman jalan saapas.

• TUETPOIS
        viljelijä.satakunnasta kirjoitti:

Eihän Seikulla ollut edes alkeita johtaa HK,ta. Mies on tyhmä kuin vasemman jalan saapas.

SINUNLAISELLA HENKILÖLLÄ OLISI TARVETTA VALIOSSA

• Siaton10v

Mikä mättää?Oikeassahan hää oli.

• sika-liisaMinisteriksi

tulvis taas ovista ja ikkunoista RAHAAAAAAAA....

• Lerppaa

Mulle tullee rahhaa haa haa haa... Olen Lerppa ja rahamies.

• KuinkasMonta

Monenko uuden sikalan rakentaminen tai vanhan mittava laajennus on suomessa aloitettu nyt kuluvana vuonna?

• Velkaatulee

Aika vähän niitä uusia sikaloita enää tehdään. Huittisissa oli kyllä yksi laajennus syksyllä. Mutta sananlasku meneekin, että ; Hullu mies Huittisista.

• gallee

Niitä tehdään. Kato kun kepu sulkee yhden pöiväkodin Espoossa, niin siitähän saadan äijille rahaa sikalaan. Sipilän mielestä tukijusseilla on ilon ja lämmön aika, l6han aika niin ku sanotaan.

• Jfjfjfjffkkfkk

Suomesta on tulossa muslimivaltio ja sellaisessa aikatalous ei ole kovin huudossa..

• Aapollahommahanskassa

Maajussille morsian ohjelmassa Aapolla on mielettömät sikalat. Sikataloudessa vaaditaan nykyisin taloudellista osaamista. Aapo osaa ja muutenkin puheet sikatalouden kannattamattomuudesta on propagandaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      191
      1264
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1118
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      834
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      830
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      770
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      705
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      682
    8. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60