Terv. Sinun Ristosi..........
<3
Hyvää työviikkoa Annelle............
12
183
Vastaukset
- T.Addiktiosi
Kiitos ja hyvää ryyppypäivää sinulle.
- Yksikotiäiti
Yritätkö vittuilla mulle Risto.
Meinaatko että sellaiset naiset jotka haluavat itse hoitaa lapsensa eivätkä työnnä heitä hoitopaikkoihin eivät sitten tee työtä.
Työtä se kotihoitaminenkin on monenlaista hommaa päivän aikana on.- luxorlove
Risto ei noin rikkaalle kelpoo!
- Yksikotiäiti
Kuka tässä rikkaudesta on puhunut totta turiset lapset tuovat elämään sisältöä ja rikkautta.
- Sammakkohyp
Kerroppas hölmömmälle että mistä nuita kuvamerkkejä saa?
- Gogolin.nenä
Robin Hood tai rintintin kuva mulle....
- tukkeena
Älä Ripsto työnnä sitä etusormea liian syvälle nenään ettei ilmakierto harvojen aivosolujes välillä häiriinny entisestään..
- Sammakkohyp
Vastausta odotellen
Sammakkohyp kirjoitti:
Vastausta odotellen
Siis toi logo vai ?
Pitää rekisteröityä ja lataa kuva koneelta....
<3
- Jomonenmontavuotta
Risto näyttää tutulta 😉 ootko ihan varma että kaipaat Annea? Olen sun rakkautesi havainnut häneen. Viisi kirjainta. Olen varsinainen salapoliisi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873277
- 623027
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332520- 802303
- 802303
- 962056
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361903- 121646
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201643Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil311479