Eli onko ihan hullu idea laittaa tuntemattomalle miehelle treffikutsu instan kautta? Mitä mieltä olisitte, jos ihan kaunis nainen laittaisi viestiä? En edes tiedä, onko mies sinkku, mutta vaikuttaa kiinnostavalle. Ollaan kolmekymppisiä...
Help help.. järkeviä vastauksia sit ;)
Treffipyyntö instagramin kautta
7
2095
Vastaukset
- Nainen_12345
Ajatuksia niin naisilta ja kuin miehiltä!
- keltainenlippis
Jos et muuten siihen kykene niin anna mennä!
- pakollinennimimerkk
Ite en instassa ole, enkä tiedä miten se toimii. Jos voit lähettää sitä kautta jonkinnäkösen yksityisviestin, niin suosittelen sitä. Pitäisin hyvin erikoiselta, jos esimerkiksi kuvaan tulisi kommenttina treffiehdotus.
Mutta varsinaiseen kysymykseesi vastauksena sanoisin, että kanava kai se on siinä kuin joku muukin. Jos tuo on ainoa kanava, jota kautta tunnet hänet, go for it. Jos sen sijaan tiedät törmääväsi häneen "oikeassa maailmassa", niin suosittelen lähestymään siellä. Sähköisessä lähestymisessä on toki matalampi kynnys.
Propsit aloitteellisuudesta. Naiset voisivat yleisemminkin ottaa aloitteen käsiinsä. - Kokemustaon45556
Ei helvetissä.
- Anonyymi
Mua pyysi yksi mies deiteille instagramissa, nykyään se on ihan normaalia.
- Anonyymi
Älä lähetä, on mun arvaus, jos et tunne miestä. Aikoinaan, kun olin somessa enemmän mukana, niin treffikutsuja sateli, mutta 99% oli feikkejä. Toki siihen yhteen prosenttiin mahtui tuntemiani henkilöitä, mutta en ollut kiinnostunut. Jos kyseessä on komea mies Insta-profiilissa, niin hän taatusti saa treffikutsuja enemmän kuin haluaisi.
Itse en enää luota kuin livetapaamiseen ja sattuman kauppaan. Toki mulla on tosi hyvä sattuma ja ehkäpä täatä muotuutuu loppuelämän suhde.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih567237Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7243401Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1551693Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3051631- 841375
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841361- 911250
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631227Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2481195- 811144