Pahoittelen kirjotusvirheitä, kello on jo 23:30 joten väsy on jo kova, äidinkielen numerokaan ei ollut paras.. mutta aloitetaan
Olin juuri täyttänyt 15-vuotta, eletiin Suomessa 1990-luvun lama-aikaa. Tämä tarina kertoo kiusaajastani, Aleksista.
Nimeni oli Mika, mutta sillä nimellä minua ei kutsuttu koulussa, muuta kuin opettajat ja siskoni Miia (siskoni kävi samaa koulua ja oli parasystäbäni). Minua sanottiin lähinnä Neidiksi tai Homoksi.. Olin tuolloin viellä kaapissa, joten nuo nimet repivät itsetunnon kappaleiksi.
Liikunta tunti.. 11.10. Minusta tuntui että Aleksi katsoi minua kummallisesti. Ihan kun olisin herkullinen lihapihvi jonka hän haluaisi syödä. Yritin olla välittämättä, mutta se oli vaikeaa. Tänään sattui olemaan koripalloa, lyhyen pituuteni ja hitauden vuoksi olin huono koripallossa, Aleksi oli taas hyvä.. Hän haukkui minua, kuitenkin tunnilla, vaikka lyönyt ei.. Liikunta tunnin loputtua, kaikki menivät pukuhuoneisiin ja suihkuun, minä jäin kuitenkin vessaan, siihen asti että muut lähtisivät, en jaksanut kuulla kuittailuja keskiverto pienemmästä peniksestä.. Kuulin muiden lähtevän joten päätin riisuuttua ja kävellä suihkulle päin..
Yhtäkkiä joka tarttuu minusta kiinni.. Käännähdän, säikähdän ... Aleksihan se siinä.. hän riisuutuu ja vetää meidät suihkuun..
-Mitä sä aijot? sanoin, peloissani.
-Nyt sä olet hiljaa tai mä hakkaan susta ilmat pihalle. Aleksi, kuistaa naurahtaen.
Tunnen Aleksin kivikovan täydessä stondiksessa olevan peniksen persettäni vasten. Hän työndää elimensä, minun suoleen..
Aahh, Lopeta! Huudan, peloissani.
Aleksi peittää mun suun kämmenellään, aloittaa pienen nussimisliikkeen, samalla hieroen mun penista ja hokien nyt "Homoneiti saa kunnolla kyrpää". Lause saa minut kiihottumaan, minkä aleksikin huomaa... Jatkuu
Kiusaajani Aleksi
GayNovellit
2
1464
Vastaukset
- joskus-kirjoitellut
Hienoa, että joku vielä kirjoittaa tänne uusia juttuja. Sille peukku.
Virheetöntä tekstiä tärkeämpää on se, että yleensä kirjoitat. Kirjoitustaitosi kyllä paranee, kun jatkat kirjoittamista. Myös tarinan kulkua kannattaa pohtia etukäteen.
Vinkki: Voit välttää enimmät kirjoitusvirheet, kun kirjoitat tekstisi ensin tekstinkäsittelyohjelmalla. Se kertoo sinulle ehdotukset oikeaan kirjoitusasuun ja auttaa yhdyssanoissa ym. Sen voit sitten kopioida tänne. Helppoa ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 893308
- 623067
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332550- 802343
- 802313
- 962066
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j401996- 121656
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201653Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil311519