Kiusaajani Aleksi

GayNovellit

Pahoittelen kirjotusvirheitä, kello on jo 23:30 joten väsy on jo kova, äidinkielen numerokaan ei ollut paras.. mutta aloitetaan

Olin juuri täyttänyt 15-vuotta, eletiin Suomessa 1990-luvun lama-aikaa. Tämä tarina kertoo kiusaajastani, Aleksista.

Nimeni oli Mika, mutta sillä nimellä minua ei kutsuttu koulussa, muuta kuin opettajat ja siskoni Miia (siskoni kävi samaa koulua ja oli parasystäbäni). Minua sanottiin lähinnä Neidiksi tai Homoksi.. Olin tuolloin viellä kaapissa, joten nuo nimet repivät itsetunnon kappaleiksi.

Liikunta tunti.. 11.10. Minusta tuntui että Aleksi katsoi minua kummallisesti. Ihan kun olisin herkullinen lihapihvi jonka hän haluaisi syödä. Yritin olla välittämättä, mutta se oli vaikeaa. Tänään sattui olemaan koripalloa, lyhyen pituuteni ja hitauden vuoksi olin huono koripallossa, Aleksi oli taas hyvä.. Hän haukkui minua, kuitenkin tunnilla, vaikka lyönyt ei.. Liikunta tunnin loputtua, kaikki menivät pukuhuoneisiin ja suihkuun, minä jäin kuitenkin vessaan, siihen asti että muut lähtisivät, en jaksanut kuulla kuittailuja keskiverto pienemmästä peniksestä.. Kuulin muiden lähtevän joten päätin riisuuttua ja kävellä suihkulle päin..

Yhtäkkiä joka tarttuu minusta kiinni.. Käännähdän, säikähdän ... Aleksihan se siinä.. hän riisuutuu ja vetää meidät suihkuun..

-Mitä sä aijot? sanoin, peloissani.
-Nyt sä olet hiljaa tai mä hakkaan susta ilmat pihalle. Aleksi, kuistaa naurahtaen.

Tunnen Aleksin kivikovan täydessä stondiksessa olevan peniksen persettäni vasten. Hän työndää elimensä, minun suoleen..

Aahh, Lopeta! Huudan, peloissani.

Aleksi peittää mun suun kämmenellään, aloittaa pienen nussimisliikkeen, samalla hieroen mun penista ja hokien nyt "Homoneiti saa kunnolla kyrpää". Lause saa minut kiihottumaan, minkä aleksikin huomaa... Jatkuu

2

1464

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joskus-kirjoitellut

Hienoa, että joku vielä kirjoittaa tänne uusia juttuja. Sille peukku.

Virheetöntä tekstiä tärkeämpää on se, että yleensä kirjoitat. Kirjoitustaitosi kyllä paranee, kun jatkat kirjoittamista. Myös tarinan kulkua kannattaa pohtia etukäteen.

Vinkki: Voit välttää enimmät kirjoitusvirheet, kun kirjoitat tekstisi ensin tekstinkäsittelyohjelmalla. Se kertoo sinulle ehdotukset oikeaan kirjoitusasuun ja auttaa yhdyssanoissa ym. Sen voit sitten kopioida tänne. Helppoa ;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      89
      3308
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      62
      3067
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      433
      2550
    4. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      80
      2343
    5. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      80
      2313
    6. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      96
      2066
    7. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      40
      1996
    8. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1656
    9. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      20
      1653
    10. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      31
      1519
    Aihe