Jos nappaa hallusinogeeneja tai jostain muusta syystä kokee poikkeuksellisen voimakkaan uskonnollisen/henkisen kokemuksen niin onko se totta, kokijalle se on täyttä totta, ei sen todellisempaa voi olla. Aistit on niin rajottuneita että koemme vain tämän fysikaalisen todellisuuden ja siitä vain pienen osan.
Miettikää tätä vaikka sarjojen välissä.
Hallusinogeenit
3
281
Vastaukset
No nyt tuli sitten tämäkin asia selväksi mutta miten tämä liittyy kehonrakennukseen tai voimailuun yleensäkään?
- Voikotyhmempää
nimimerkkiä enää olla kuin Portsari_Tku ja vielä pisteeksi iin päälle tuo pälli kuva?
Voikotyhmempää kirjoitti:
nimimerkkiä enää olla kuin Portsari_Tku ja vielä pisteeksi iin päälle tuo pälli kuva?
Arvaapa paljonko minua kiinnostaa mielipiteesi nimimerkistäni? Minä sentään kirjoitan rekisteröidyllä nimimerkillä. Sinun rohkeutesi riittää anonyyminä vittuiluun , siitä pisteet, mutta itse keskustelunaiheeseen älylliset rahkeesi ei enää riitäkään.
Koska nerokkaalta kaverilta vaikutat niin määrittele millainen mielestäsi on ei tyhmä-nimimerkki? Entä millainen olisi hyvä profiilikuva.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 672801
- 462554
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4312217- 792128
- 951956
- 321692
- 121526
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171477Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?261283Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil181165