Hei Cherry !!
Oloni on ollut kovin levoton nyt jonkun aikaa.
Kaipaan muutosta elämääni.
Olen miettinyt muuttoa toiselle paikkakunnalle...tuleeko se tapahtumaan ?
Ja onko rakkauselämässäni tapahtumassa suuria muutoksia ?
Jos pystyt vastaamaan kysymyksiini niin kiitos jo etukäteen : )
Hyvää talven jatkoa ja kevät auringon odotusta.
Cherrykirsikka : )
1
124
Vastaukset
Hei vaan! En näe sinun toteuttavan muuttoaikeitasi, toisaalta kaipaat maisemanvaihtoa, mutta tarvittava rohkeus ottaa ratkaiseva askel puuttuu - ainakin toistaiseksi. Löydät kyllä tarvittavaa vaihtelua omaltakin paikkakunnaltasi kun vain pidät silmäsi auki etkä sulje mitään uutta vaihtoehtoa heti pois.
Rakkauselämäsi sen sijaan näyttäisi olevan suurten muutosten kynnyksellä, kuin keväinen järvi ennen jäiden lähtöä se natisee liitoksissaan halukkaana päästää vedet virtaamaan vapaasti. Muutos on askel parempaan, vaikka tekeekin myös hieman kipeää ja vaatii sekin lujuutta ja rohkeutta. Olet tainnut kuitenkin hiljaa mielessäsi jo suunnitella tätä elämänmuutosta, ja parin kuukauden sisällä löydät riittävän varmuuden sen toteuttamiseen. Kaikkia muutoksia ei voi estää tapahtumasta vaikka kuinka hankaisi vastaan, eivät ne jäätkään sinne järveen koko kesäksi jää vaan luonto jatkaa kiertokulkuaan omalla ainutlaatuisella tavallaan - niin sinunkin elämäsi. Rohkeutta tuleviin muutoksiin toivottelen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6734259Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o192135- 921213
- 701086
Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel66908Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia113852Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo73837- 65816
Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi245779- 37773