Tuli mieleen kysyä tällaista. Kenties kiinmostut itsetutkiskeluun hetkeksi? Miten kunnioituksesi ilmenee, miten se jää ilmenemättä? Jumalan rauhaa Jumalan lapsille. Pyydän teitä kaikkia opettelemaan ulkomuistiinne fil.4:6 tuijottakaa myös fil.4:4 muistaaksenne sen. Kuulusteluja pidän toisinaan pistokokein muistuttaakseni teitä jakeesta fil.4:6 .Olen todella innoissani tuon jakeen syvyydestä ja lupauksesta.
Kunnioitatko Jumalaa Jumalana?
Obadja151cm
11
65
Vastaukset
- Obadja151cm
Tässä linkki Jumalan evankeliumiin http://raamattu.fi/1933,38/Fil.4.html
Kuulusteluja...pistokokeita.....olemmeko koulussa? Saammeko jonkin arvosanan pistokokeita?
- tee.palvelus
Vedä itses vessata alas 💩
- tee.palvelus
Eerikatässämoi kirjoitti:
Onko vähän huono ilta?
Sinulla on aina 💩
PuhuvaAasi kirjoitti:
Sinussa on räyhähenki!
Kuule PuhuvaAasi , kuka se tuli siihen räyhäämään?
Eerikatässämoi kirjoitti:
Kuule PuhuvaAasi , kuka se tuli siihen räyhäämään?
Sinä olet räyhääjä.
PuhuvaAasi kirjoitti:
Sinä olet räyhääjä.
Saattaa olla niin, mutta sinä tulit tähän nyt räyhäämään.
- anna.olla
PuhuvaAasi kirjoitti:
Sinä olet räyhääjä.
Tiedämme sen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712993
- 462604
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322245- 792158
- 951966
- 321732
- 121546
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171497Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291319Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil291316