Tapahtuuko rakkauselämässäni jotain? Kaksi viimeistä suhteenalkua ovat kaatuneet miehen sitoutumiskammoon. Olen tapaillut erästä miestä reilun kuukauden. Viime viikkoon asti kaikki meni hyvin: tuntui, että kerrankin minulla on mies, joka on kiinnostunut ja valmis ehkä johonkin pysyvämpää. Yllättäen hän sitten ilmoitti, ettei olekaan tarpeeksi ihastunut eikä oikeastaan haluakaan mitään vakavaa kenenkään kanssa. Nyt "suhteemme" on epämääräinen. Tapailemme, mutta otamme asiat rauhassa. Tuleeko tästä suhteesta ajan myötä jotain ja kannattaako minun vartoilla, että miehen ahdistus helpottaa vai siirtyä uusille vesille? Olisiko minulle tiedossa joku toinen mies, joka olisi valmiimpi seurusteluun?Mikä on aiheuttanut miehessä tämän sitoutumiskammon? Onko minun käytökseni osallisena siihen?
Alan jo menettää uskoni rakkauteen, sillä useiden surullisesti päättyneiden suhteiden jälkeen sydämeni on kovin hajalla.
Kiitoksia ajastasi, Cherrykirsikka. Ja hyvää koittavaa kevättä!
-Neiti-X
Cherrykirsikka kiltti..
1
89
Vastaukset
Yritä nyt vain keskittyä nykyhetkeen ja olla suotta murehtimatta menneitä tai tulevia. Ketään toista miestä en nähnyt lähiaikoina elämääsi tulevan enkä tämän miehen myöskään jättävän Sinua, eli en näe syytä jättää häntä kokonaan, vaikkei hän olekaan (vielä) täysin selvillä omista tunteistaan. Yritä vain 'olla niin kuin et olisikaan', anna ymmärtää ettet ole milläsikään hänen oikkuilustaan, että Sinulla on kyllä aikaa odottaa ja muutakin ajateltavaa. Hän kammoaa mielestään liian takertuvia naisia, ei ole valmis kasvamaan aikuiseksi ja vakiintumaan, vaikkei itse sitä varmaan tiedostakaan. Jotenkin hän kai pelkää, että kun vapaus menee, nuoruuskin on mennyttä.
Uskoa rakkauteen ei missään nimessä kannata menettää. Harvoin se tulee nappia painamalla juuri silloin kun siltä tuntuisi, mutta aivan varmasti se vielä tulee sinunkin kohdallesi - kenties tämän miehen myötä, kenties jonkun muun, varmaa vastausta en saanut minäkään.. Etene vain rauhassa päivä kerrallaan, tämä kevät kyllä näyttää mihin suuntaan juttunne lopulta kääntyy. Hyvää alkavaa kevättä Sinullekin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6734269Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o192135- 921223
- 701086
Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel66918Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia114855Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo73837- 65826
Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi245789- 37773