Miehen poikuus

Nekku11

Voisiko joku kertoo että miltä miehiltä tuntuu menettää poikuus? Tai että mitä oloja seksin jälkeen millä on tai seksin aikana ihan mielenkiinnosta kysyn

5

630

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hiukanvanhemmallaiällä

Jaa en tiedä tuntuuko se mitenkään erityisen erilliselle. Riippuu varmaan kuinka vanhaksi jo ehtinyt elää ennenkuin menettää poikuuden? Mitä vanhemmaksi niin todennäköisesti epävarmempi ja odotukset korkeammat omasta suoriutumisesta... Eli kaiketi lähes samankaltaista kuin neitsyyden menetys? Tietenkin hiukan parempi jos samalla kertaa osaa ja viitsii nainen hiukan opastaa mikä tuntuu kivalta ja nainen osaa ns . Kannustaa samalla kertaa ottaa useammat kierrokset.

• vastauksia_

Aivan samalta se tuntuu kuin soolonakin. Mies saa orgasmin stimulaation tuotteena. Ei se orgasmi sen ihmeellisempi ole naisenkaan kanssa. Tottakai sitten seksissä naisen kanssa on sitten tuhannen paljon kaikkea muita nyansseja mitä tulee kun toinen koskettaa, sekä läheisyys itsessään. Jutteleminen ja asioiden jakaminen. Se on hienoa kyllä, mutta todellisuudessa mielestäni miehen poikuus menee ensimmäisen kerran kun hän saa ensimmäistä kertaa elämässään orgasmin. Muistan vieläkin kun 14vuotiaana ensimmäisen kerran vedin käteen ja kuinka pelottavakin se tunne oli kun tunsit lähestyväsi jotain hyvin erikoista ja sitä mietti, että pitääköhän tätä vielä jatkaa vai lopettaa. Kalu seisoi kuin viimeistä päivää ja tuntui uskomattoman hyvältä. Sitten sitä vaan jatkoi ja jatkoi kunnes kohtasi huippunsa. Se oli tosissaan häkellyttävä kokemus siinä ajassa. Avartava.

• siitähösätään

Ehkä pettymys!Ei olekkaan mitään taivaallista!

• Ante45

Menetin poikuuteni 25 vuotiaana, tyttökin oli jo 22, hänkin neitsyt. Mielenkiintoa oli aiemminkin, mutta ujona en päässyt niin lähelle naissukupuolta. Olimme samassa sisäoppilaitoksessa opiskelemassa ja seurustelleetkin jo puoli vuotta ennen tätä tapahtumaa. Olimme kyllä harrastaneet käsipeliä autossani ja oppilaitoksen rappukäytävissä, mutta yhdynnästä emme keskustelleet koskaan. Eräänä pääsiäislauantaina hain tytön kotoaan n 100 km:n päästä ja menimme lähikaupungin tanssipaikalle tanssimaan. Emme sopineet mitään jatkosta, mutta olimme kai molemmat siinä määrin kiihottuneita, että minä laitoin kondomin paikoilleen jo tanssipaikan vessassa. Ajelimme koulullemme, jossa tyttö koulunsa jälkeen työskenteli. Emme voineet mennä hänen asuntoonsa. Ajoimme lähellä sijaitsevan kestikievarin tyhjälle parkkipaikalle ja siinä koimme ensimmäisen yhdyntämme. Tyttö oli mukana, ei vastustellut lainkaan. Olosuhteet eivät olleet parhaat mahdolliset, mutta kaikkinensa muistan sitä vielä 46 vuotta myöhemmin yhtenä elämäni parhaimmista hetkistä. Olimme molemmat toisiimme hyvin rakastuneita, hän oli myös minun ensimmäinen vakavampi seurustelusuhteeni. Olimme yhdessä vielä vuoden, kunnes hän halusi erota. Se oli kova paikka. Elämä on kohdellut minua silti hyvin, mutta olen joskus pohdiskellut, että millaista elämämme olisi ollut, jos meistä olisi tullut pari.

• vanhamiesmuistelee

Menetin poikuuteni useammassa vaiheessa. Ensimmäinen oli, kun silloinen tyttökaverini otti siittimeni suuhunsa ja imeskeli ja nuoleskeli sitä, kunnes laukesin. Tunne oli riemastuttava. Tyttö nieli sitä mukaa kuin spermaa tuli, ja sanoi jälkeenpäin ihmetelleensä miten paljon sitä tuli.
      Toinen vaihe oli, kun työnsin ensi kertaa siittimeni tyttökaverini emättimeen. En kuitenkaan osannut liikkua, vaan makasimme hiljaa noin tunnin, siittimeni koko ajan hänen sisällään.
      Kolmas vaihe oli, kun opin liikkumaan yhdynnässä ja työntöjen seurauksena purkauduin tytön emättimeen. Näiden vaiheiden välillä kului useita viikkoja. Kaikenkaikkiaan tuntui hienolta menettää poikuus, varsinkin kun tyttö kertoi nauttineensa kovasti. Noista tapahtumista on jo kohta 40 vuotta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      191
      1264
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1118
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      834
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      830
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      770
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      705
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      682
    8. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60