Itellä 13.8, paljonkos teillä?
Paljonko teillä on painoindeksi?
12
321
Vastaukset
- hoikaksitahtova
Tasan 17.
- kuolokorjaa
Kas kun olette vielä hengissä.
- kunnonläski
21,7. Mitat 173cm/65kg. Haluaisin takaisin 50kiloon :(
- Tripmehu
18,7. Tippunut 21 asti lyhyessä ajassa. Ihan hyvä alku, kun tuo jatkaa laskua.
- Maissikakku
Nyt on 13.5
- siinäsullaongelma
Kuinkahan saisit luittesi painon putoamaan?
- Emttt
Itselläni 13.8, mitat 143 cm ja 28 kg
- Onkyllä
Vau miten laiha :3
- Dhjinv
Hui! Oletko aikuinen?
Minun poika joka 11-vuotias on suunnilleen yhtä pitkä(voi olla pari senttiä pidempi) kuin sinä ja painaa 31 kiloa ja hänkin on hyvin hoikka. - mielensairaussekin
Dhjinv kirjoitti:
Hui! Oletko aikuinen?
Minun poika joka 11-vuotias on suunnilleen yhtä pitkä(voi olla pari senttiä pidempi) kuin sinä ja painaa 31 kiloa ja hänkin on hyvin hoikka.Lapsihan tuon on vielä oltava ja nyt jo leikkii hengellään.
- Lauta
Mul 15.7 pituutta on siis 176 ja painoa noin 48.8
- Anonyymi
16,5 ja olen melkein 30-v aikuinen nainen. Ei ole tervettä painoa nähnytkään ja fyysisesti haittaa normaalia elämää jo lujaa. Mutta kun päässää viiraa niin päässä viiraa. Hoitotahojen arvioima ihannepaino bmi 21,5-22,5. Siinä voisi kuulemma olla hyvä olla fyysisesti ja henkisesti. Eli ns. biologinen normaalipaino. Tuntuu kaukaiselta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1961523Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231278- 521042
- 72955
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52873- 58873
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53840- 102824
- 82820
- 42804