Olen tilanteessa missä olen jääny pidemmälle sairaslomalle ja työnantaja maksoi viime kuulta palkkaa 10 ensimmäiseltä päivältä ja TES mukaan sen kuuluisi olla 28pv.
Ilmoitin tästä työnantajalle ja palkan laskentaan ja sieltä sitten ilmoitettiin että odottavat minun toimittavan kelan päätöksen heille jotta maksavat erotuksen. kysymys kuuluu että voiko näin menetellä kun yleensähän työnantaja maksaa koko palkan ja hakee sitten kelasta sen korvauksen tässä suhteessa juuri tuolta 18 päivältä? tuntuu vain että työnantaja ihan kiusallaan toimii näin. viime kuulta on siis 10:ltä päivältä palkkaa saamatta tai ainakin sen erotuksen verran joka on n. 50%, joten alanko perimään viivästys korkoa vai mikä helvetti tässä nyt mättää
Sairasajan palkka
laskutmyöhässä
2
74
Vastaukset
- PieniPiruVasempaan
Onko jotain erityistä syytä sille, että et toimita päätöstä?
Näin puusta katsottuna se on paljon tehokkaampaa lopputuloksen kannalta kuin tänne kirjoittelu. - Ap102
Siis olen toimittamassa laskelmat kun ne saapuvat mutta pitkittyy rahojen saanti ja laskutkin pitäis jollain maksaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221108- 70830
- 48824
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50695- 33672
- 60659
- 52637
- 50635