Aikamoinen mekkala

Liian.peltinen

11

122

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei.anna.laadukasta.kuvaa

Onpa sävelet,onkohan jakopää ihan ok.
      Mutta julli selviää halvemmalla kun leikkaa karhuntalja rullasta sopivan siivun ja nakkaa öljysyöpön tsi.n päälle.
      Ainoa haitta on tietysti se,että pitää nostaa syrjään aina kun öljyä lisäilee.

• noisekiller
    • Aikuisten.oukeesti

Eikö skodissa ole vieläkään konepellin alapuolella mitään äänieristettä.
      Nyt on valmistuksen halpuutus mennyt jo aivan liian pitkälle..

Kovat on mekkalat..

• Äänieristeet.puuttuu

ostin 2016 joulukuussa uuden octavian ja nyt sen sisämelu on todellakin alkanut häiritsemään. myös kitinät,natinat ja kolinat on tulleet esille. mikä olisi hyvä äänieriste materiaali? olen kuulosuojaimia käyttänyt tähän asti mutta se herättää hilpeyttä kanssa autoilijoissa. aattelin ostaa 100kg alustamassaa niin onko hyvä äänieriste? luin tältä palstalta että octavia on meluisin auto mitä TEKNIIKAN MAAILMA on koskaan mitannut henkilöautoista. melu on todella kova ja rasittava. öljyä tuntuu moottori syövän myös huomattavan paljon, onkohan jotain vikaa? moottori on 1.8 bensiinimoottori ja ajettu nyt lähes 4000km.

• kamala-matkustaa

Desibelit vielä jotenkin menisi, korkeat kyllä nekin, varsinkin kun combi-skodamme ”hattuhyllyt” eivät ole käytössä, mutta se melun taajuus.....todella häiritsevä!!! Se on sellaista ulinaa/ulvontaa. Rengasvalinnalla ei pysty juurikaan vaikuttamaan.

• vr-työntekijä

Meillä on VR:llä pari tuollaista työautoina. Työnantaja on varustanut turvallisuuspäällikön käskystä nämä Skodat kuulosuojaimilla. Niiden käyttöä myös vaaditaan, yksi sai jo varotuksen, kun toistuvasti laiminlöi kuulosuojainten käyttöpakkoa.

• kuuroksi_skodassa_tullut

käyttäkee AINA skootissa kuulosuojaimia! ite ajoin 8000km skoda octavialla ja sain vakavan ja pysyvän terveyshaitan, niin!

• kyykkänen

Meluava kansanauto idästä, toteaa Taloussanomat. Niin totta!

• kylmät_kajakit

Mitenköhän toi videon rodriigo on pärjäillyt kun tuossa ei ole edes akun ympärillä sitä huomaa kuten suomi-malleissa??

• kylmät_kajakit

HUOPAA piti sanoa, sormet ihan jäässä kun just tulin ocuilemasta

• kansi halki. tyyppivika.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      67
      2801
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      46
      2554
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      431
      2217
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      79
      2128
    5. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      1956
    6. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      32
      1692
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1526
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      17
      1477
    9. Mitä nämä palautteet palstalla ovat?

Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?
      Ikävä
      26
      1283
    10. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      18
      1165
    Aihe