Minulla on wolsvagen golf variant 2008 vuosimalli.
Auto alkoi käydä välillä huonosti mutta kiihdyttäessä kävi hyvin. Välillä kävi hyvin ja välillä huonosti. Ajoin pihaan ja parin tunnin kuluttua meinasin lähteä autolla niin se ei käynnistynyt. Missä voisi olla vika?
Missä voisi olla vika?
6
164
Vastaukset
todennäköisesti kansi halki. (tyyppivika vw konsernin autoille) voi olla tulpatkin niin märät moottoriöljystä ettei toimi enää. volkkareissa on paha ongelma toi öljynkulutus.
- kjhhghg
Eikö se tietokone ilmoita mitään?
- älä_höpötä_joutavia
"wolsvagen"
Ei sulla mitään autoa ole kun et osaa edes sen nimeä kirjoittaa oikein!- Volswagen
Kiitos asiallisista vastauksista.
Anteeksi (älä _höpötä_joutavia) kirjoitusvirhe. Kiireessä kirjoitin. Kyllä minulla on volswagen :) naisella kun auto temppuilee niin tulee hätä,kun en ole koulutusta saanut alaan. Toki jotain pieniä juttuja osaan. - Volswagen
Auto on diesel auto
- almeera
Jakopää , hammasrattaat luistanut kartioiltaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712963
- 462564
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322225- 792138
- 951956
- 321702
- 121536
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171487Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?271302Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil191195