Epäiltynä mm. VW -konserni, uutisoi tänään YLE:n radiouutiset klo 20:00.
Ja Maikkarikin kertoo lisää:
https://www.mtv.fi/uutiset/ulkomaat/artikkeli/eu-n-kilpailuviranomaiset-ratsasivat-autonvalmistajia-volkswagen-ja-daimler-ilmoittautuivat/6629308
Itäautothan tehdään mm. Tsekissä, mutta samassa lirissä ovat saksalaisen omistajansa kanssa . Ei hyvältä näytä.
Ratsia saksalaisten autonvalmistajien tiloihin
3
61
Vastaukset
- IaKuinkaHurjaaPelottaa
Voihan Hauhia, mitä mä nyt teen?
- VäinöSirolanPerintö
Skodat kylläkin valmistetaan Venäjällä. Älä poika sotke fasisti-kippasia tähän itäauto-keskusteluun.
Saksalainen ei omista Venäjää. Yritystä on ollut. Miten kävi, tiedätkös kertoa, ei isäs opettanut niinkuin kunnon työläisille? Vittu toki sulla on mielessä ja järkikin seisoo. karseeta luettavaa nämä vw konsernin jatkuvat huijaus uutiset, kontrolli pettänyt aivan täysin, ei minkäänlaista laadunvalvontaa volkkarilla. huijaus skandaaleja toisensa perään ja 20 vuotta huijattu ihmisiä ostamaan öljyä kuluttavia moottoreita ja aina on syyllistetty asiakkaita kaikesta. toimenpide kieltoon tuommoinen huijaripaja!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 672801
- 462554
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4312217- 792128
- 951956
- 321692
- 121526
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171477Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?261283Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil181165