Kertokaa niistä syöpätapauksista, jotka leikkausten ja hoitojen jälkeen ovat saaneet enemmän jatkoaikaa, kuin sen 3-5 vuotta. Ettei syöpä ole uusinut ja onko se ollut sellaista jatkoaikaa, jota sytöstaattihoidot ja sädehoidot eivät ole pilanneet. Kertokaa myös niistä tapauksista, jos joku tuttunne, tai itse on/olette jättänyt hoidot väliin. Millaista elämänlaatu on ollut ja kuinka nopeasti syöpä teki hoitamattomana tehtävänsä ?
Laittakaa selviytymistarinoita
1
941
Vastaukset
- syöpis
Rajoilla mennään mutta paremmalla puolella.
Kun vaimoni teoriassakin parantamaton verisyöpä havaittiin oli elinikäennusteen haarukka laaja, 3 - 12 vuotta.
Pian tulee täyteen 18 vuotta ja tilanne on pysynyt vakaana. Tilanne tarkistetaan kuukausittain ja sytostaattimäärää muutetaan tarvittaessa, onneksi harvoin. Ainoita haittoja ovat helppo hengästyminen ja äärimmäinen mustelmaherkkyys.
Oman pakoputkeni lyhennykseen tulee alkukesästä kuluneeksi 7 vuotta. CEA lukema on pysynyt viitealueen puolivälin alla .
Anus on hieman löystynyt joten yritän pitää vatsaani tavanomaista kovemmalla.
Pidän vaippoja etupäässä varmistus mielessä. Tuhrua tulee harvoin mutta sen mahdollisuus on olemassa.
Kovemmassa ponnistuksessa, kuten levytangon kyykkytreenissä ja maastavedossa, on tuhruvaara ilmeinen, vaikkakin harvemmin toteutuva,
Voimaa on enemmän kuin toinen polveni tukematta kestää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911304Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221138- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50735- 33692
- 60689
- 52680
- 52657