Suomi-tour ja Norja-tour

Matkasuunnitelmaa

Luukku sähköpostiini on alkanut nyt syksyn aikana tulemaan viestejä joltain ihme Suomi ja Norja toureilta. Ovatko tälläiset viestit aitoja vai onko kyseessä jokin tietokalastelu/haittaohjelma?

9

139

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Touringi

Viestit ovat aitoja ja saat niitä siksi koska olet luukkuun rekisteröinnin yhteydessä valinnut mielenkiinnon kohteeksi kotimaan matkailun ja Norjan matkailun.

• Summers-seats

Niissä viesteissä on oikeasti hyödyllistä infoa kotimaan ja/tai Norjan matkailusta.

• Rangerrivore

Voit huoletta avata ne viestit.

• Norway_in

Asiantuntevaa tietoa Norjan ja kotimaan matkailusta pitää Tour viestit sisällään ja niiden matka vinkkejä kannattaa noudattaa.

• Luukututtaja

Ihmetyttää se että mielenkiinnonkohteet ovat olleet jo useita vuosia, mutta nyt vasta luukku alkaa niitä toteuttamaan.

• gaffs

Maikkari on vihdoin tajunnut että elämää on vihreämpää Skandejen tuollapuolen.

• Hyväää

Hienoja kohteita Norjatour esittelee.

• Norwayfjord

Saan Norja tourilta sähköposteja joissa kehutaan lähes jatkuvasti Lysebotnia ja Lysebotnin tietä. Ovatko oikeesti nuo paikat kehumisen arvoisia? Itse en ole toistaiseksi vielä käynyt.

• Lysegården

Ensinnäkin Norja tour kertoo vain paikoista jotka TODELLAKIN ovat käymisen arvoisia ja tuo Lysebotn on ihan oikeasti Norjan kauneinta seutua.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      185
      1354
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1158
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      874
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      870
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      790
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      49
      753
    7. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      53
      722
    8. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33