S. Hawkings on antanut luvan julkaista väitöskirjansa vuodelta 1966, otsikko on "Properties of expanding universe". Ensimmäisellä sivulla lukee, että saa käyttää vain tekijän luvalla. No nyt on lupa saatu.
https://tekniikanmaailma.fi/tiede/stephen-hawkingin-24-vuotiaana-kirjoittama-vaitoskirja-julkistettiin-palvelimet-kaatuivat-heti/?shared=797900-47738445-500
Tämänkaltaista uutista uskaltanee linkittää TM:ään, vaikka sen on todettu olevan joskus hieman heikohko tietolähteeksi.
Jatkolinkkiä paperiin löytyy vaikkapa The Vergen kautta.
Paperia tyrkkää
3
108
Vastaukset
- Dääääääm
Mitä sinä olit saavuttanut kuin olit 24 vuotias. Aika paljon enemmän mitä tämä epämääräinen tapaus. Eli elänyt elämää täysillä ja tehnyt kaikenlaista mistä saisi monenmonta elokuvaakin. Olipas typerä kysymys jutussa.
- AjanPätkäHistoria
Sattu silmää tos artikkelissa ollu kansilehti mis oli Steven kirjotusta, ja olisko sillä jo sillo alkanu toi ALS jylläämää, ku noi sen nimikirjotuksetki on vähä hapuilevalla käsialalla kirjotettu? :/ Mut tossahan sitä onki iltalukemista joksku aikaa! :P Kiitti vinkistä.
- planeetta_ei.kirj
Stephenin ALS on alkanut ennen tuota ja saattaa näkyä kirjoituksessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 983413
- 623107
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342614- 802403
- 802343
- 962076
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j402056Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan211679- 121676
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil401634