Olen lähdössä pian Sveitsiin Cerniin(kiitos lukiokurssin). Olen 17 vuotias eli Sveitsissä alkoholia (viiniä ja olutta) saan vapaasti juoda, sillä siellä näiden alkoholijuomien ikäraja on 16 v.
Suunnittelin että toisin sieltä tuliaisiksi muutaman pullon viiniä ystävilleni. Matkan taitan lentokoneessa ja pohdin onko todennäköistä että pullot huomataan ruumaan menevässä laukussa, ja vaikka huomattaisiin, mitä siitä voi seurata?
Onko muilla kokemuksia alkoholin "salakuljettamisesta" lentokoneessa alaikäisenä?
Sveitsistä Suomeen alkoholia.
5
1318
Vastaukset
- JosHuonoTuuri
Pullot otetaan pois pienen oheissakon kera - ei muuta. Sakkokin voi jäädä pois jos kyse on pullosta tai parista. Sillä ei ole merkitystä tuleeko juomat omaan käyttöön vai "ystäville".
- Tuomitkaa_mua_hiljaa
Onko tämä kiinnijääminen sitten todennäköistä?
- Hhhhhhhhhhhu
Kannattaa myös huomioida lentoyhtiöiden painorajoitukset. Sveitsi ei mun muistaakseni kuulu myöskään euhun joten sieltä on tuontirajoitukset jotka löydät tullin sivuilta. Kun olet maassa varmasti yli 20h voit tuoda jotain.
- JokoThai
Paha sanoa kun en ole Tullissa töissä, joko jää tai sitten ei. Käsittääkseni ovat keskittäneet resursseja enemmän huumevalvontaa....
- setoinenalaikänenyee
Tuo mullekki viinaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2131762Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411465- 781348
- 541193
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla81102- 741085
- 1091019
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55980Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53880- 82850